اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی آوج اعلام کرد

اعتبار 120 میلیارد ریالی آوج در سال 92

بخشدار مرکزی شهرستان آوج از تخصیص اعتبار 120 میلیارد ریالی برای آوج در سال جاری خبر داد.

اعتبار 120 میلیارد ریالی آوج در سال 92

محمدحسین طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: اعتبار سال جاری شهرستان آوج بالغ بر 12 میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: این رقم اعتبار در طول سال‌های اخیر در این بخش بی‌نظیر بوده که این مهم نشان‌دهنده نگاه ویژه مسئولان استان قزوین به شهرستان آوج برای رشد کمی و کیفی مختلف است.

بخشدار مرکزی شهرستان آوج با اشاره به توسعه کتابخانه‌ها در شهرستان آوج ابراز داشت: با توجه به قرار گرفتن ناحیه شهیدآباد به عنوان مرکزیت دهستان انتظار می‌رود مسئولان شهرستان آوج نگاه ویژه‌ای به این روستا داشته و برای عمران و رفع کمبودهای آن تلاش کنند.

طاهرخانی فعالیت‌های انجام شده در ناحیه «شهیدآباد» شهرستان آوج توسط بخشداری را برشمرد و تصریح کرد: یک هزار و 500 متر جدول‌کشی با 90 میلیون تومان اعتبار از آغاز سال جاری تا به امروز در این روستا انجام شده است.

وی از تلاش مسئولان برای ارتقای مسایل خدماتی و عمرانی بخش مرکزی شهرستان آوج تقدیر کرد و افزود: همچنین پروژه گازرسانی روستای شهیدآباد بخش مرکزی شهرستان آوج نیز تاکنون رشد قابل توجه را داشته است و در آینده نزدیک این پروژه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

بخشداری مرکزی شهرستان آوج با اشاره به گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مراکز دینی در آوج ابراز داشت: حمایت مسئولان از بسترهای فرهنگی امری ضروری است که این مهم طی دو سال اخیر به طور قابل توجهی در بخش مرکزی شهرستان آوج به مرحله انجام رسیده است.

انتهای پیام/77005/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول