اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان:

50 میلیون اعتبار به 5 میلیون تومان رسید

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: قرارداد 50 میلیون تومانی این هیئت با اداره کل ورزش و جوانان به پنج میلیون تومان رسید.

50 میلیون اعتبار به 5 میلیون تومان رسید

مرتضی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در رقابت‌های جهانی ووشو که مدتی پیش در مالزی برگزار شد، ووشوکاران بانو و آقای اصفهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی با بیان اینکه مرضیه سفری از اصفهان در بخش دوئلین عنوان چهارمین جهان را کسب کرد، ادامه داد: منصوریان در بخش ساندا خواهران و محسن احمدی، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی از اصفهان در بخش دوئلین آقایان بر سکوی نخست جهان ایستادند.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان تصریح کرد: اردوی بانوان ووشوکار اصفهانی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور که از تاریخ نهم آذرماه در تهران آغاز می‌شود، تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور آقایان نیز در تاریخ 19 آذر ماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

کیانی با اشاره به رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان که از فردا آغاز می‌شود، تاکید کرد: سال گذشته اصفهان با نام فولاد ماهان، قهرمان این رقابت‌ها شد، اما در سال جاری این تیم با نام هیئت سمیرم در مسابقات شرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: اسپانسر تیم ووشو بانوان اصفهان همچنان فولاد ماهان است که با نام هیئت سمیرم وارد مسابقات می‌شود، اما همچنان مشخص نیست که هزینه‌های این تیم را فولاد ماهان به دلیل مشکلات مالی می‌تواند بپردازد یا خیر.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در ادامه به وضعیت مالی هیئت اشاره کرد و گفت: از لحاظ مالی در وضعیت افتضاحی به سر می‌بریم، در دو سال گذشته  بین هیئت ما و اداره کل ورزش و جوانان استان قرارداد 100 میلیونی بسته شده بود که تنها پنج میلیون تومان آن را طی دو سال به هیئت ووشو پرداخت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: تنها اعزام یک تیم ما بالغ بر 10 میلیون تومان هزینه دارد.

کیانی با بیان اینکه مقرر شده بود که میزبانی رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور که مقرر شده در لرستان برگزار شود، را اصفهان میزبانی کند، افزود: به دلیل مشکلات مالی که وجود داشت و اعلام لرستان مبنی بر اینکه تمام هزینه‌های این مسابقات را متقبل می‌شویم، میزبانی این مسابقات به این شهرستان واگذار شد، در صورتی‌که فدراسیون تمایل داشت و پیشنهاد داده بود که رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور را به اصفهان واگذار کند.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول