اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان دهگلان

معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به منظور تسریع در روند ساخت و تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان خبر داد.

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدجعفر علیزاده جمعه شب در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان دهگلان اظهار کرد: با توجه به جمعیت ده‌ها هزار نفری و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر اصلی ورود به مرکز استان ضرورت ایجاد بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان دهگلان از طرح‌های اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی بوده و به صورت ویژه به این طرح نگریسته خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: در سال‌جاری برای این طرح 40 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و سعی می‌شود از سایر محل‌ها نیز اعتباری ویژه اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان در تمامی زمینه‌ها یک بیمارستان جنرال بوده و با دربرگیری بخش‌های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان، اتاق ایزوله، سی‌سی‌یو و اتاق عمل می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به هموطنان در این خطه ارائه نماید.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از تخصیص اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال طی چند روز آینده برای پرداخت به پیمانکار پروژه و تسریع در امر ساخت و تکمیل آن خبر داد.

علیزاده همچنین بر توجه ویژه متولیان ساخت این پروژه زیربنایی در خصوص وضعیت آب و هوایی منطقه در فصل زمستان تأکید کرد و از آنان خواست که با حفظ گرمایش داخلی برای اتمام پروژه و تسریع در روند ساخت آن تمام توان خویش را به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص اعتباراتی ویژه به این پروژه شاهد افتتاح آن طی چند ماه آتی باشیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی بر گنجاندن اعتباری مشخص برای تکمیل و تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان در لایحه بودجه سال 93 تأکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان از پیگیری ویژه تبدیل وضعیت نمایندگی راه و شهرسازی در شهرستان دهگلان به اداره شهرستانی خبر داد.

در ادامه این بازدید نیز تعدادی از پیمانکاران پروژه مشکلات و موانع پیش‌روی فعالیت‌شان را با معاون وزیر راه و شهرسازی درمیان گذاشتند و از کمبود نقدینگی به عنوان مهم‌ترین عامل سد راه تکمیل و تسریع این پروژه زیربنایی نام برده و خواستار رفع این مشکل شدند.

 انتهای پیام/79006/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول