اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال نفت امیدیه:

از تماشاگرنماهای گرگانی گلایه دارم / خوزستانی‎ها حق توهین به ایزدپناه را ندارند

سرمربی بسکتبال نفت امیدیه گفت: از تماشاگرنماهای گرگانی گلایه دارم، در شهرم اگر قرار باشد فحاشی به تیم حریف بشود نمی‎گذارم یک نفر در سالن بماند.

از تماشاگرنماهای گرگانی گلایه دارم / خوزستانی‎ها حق توهین به ایزدپناه را ندارند

رضاآلبو فیتیله‎نژاد عصر امروز پس از شکست در مقابل سولن بهشت هیرکان گرگان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: بازی بازی خوبی بود و در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم ولی با همان 16 اختلاف نیمه اول بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: تیم من جوان است و تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان سه برابر تیم من هزینه کرده و مطمئنم در هفته‎های آینده از تیم‎های بالای جدول خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که چرا با بازیکنانتان خیلی خشن برخورد می‎‎کردید، گفت: من عادت کردم و باید به خشن بودنمان عادت کنند.

فیتیله‎نژاد در خصوص قضاوت بازی گفت:‎ داوری خیلی خوب بود و اعتراضی ندارم.

ورزش ما تا حرفه‎ای بودن فاصله دارد

وی در خصوص فشردگی بازی‎ها گفت: این موضوع را خودمان در جلسه‎ای که در فدراسیون گذاشته شده بود قبول کردیم و مشکلی هم نداریم.

فیتیله‎نژاد تاکید کرد: ما تا حرفه‎ای گری خیلی فاصله داریم و هر کسی بگوید در بسکتبال و ورزش ایران حرفه‎ای است با دلیل و برهان رد می‎کنم.

وی افزود: ورزش ما حرفه‎ای نیست، حرفه‎ای بودن نیاز به زیرساخت‎ها و مسائلی دارد که ما تا حرفه‎ای شدن خیلی فاصله داریم.

وی ادامه داد: بازیکن هم باید این فشردگی را قبول کند چون ما جام جهانی و امتحانات دانشگاه‎ها را در آینده در پیش داریم که باید بازی‎ها تمام شود.

سرمربی بسکتبال نفت امیدیه خاطرنشان کرد: بهترین فصل مسابقات فصل تابستان است که متاسفانه در این فصل بازی نداریم، بازیکن در فصل تابستان باید مسابقه دهد تا قبل از اردیبهشت‎ماه بازی‎ها تمام شود.

فیتیله‎نژاد در خصوص وزن سنگین بازیکن شماره 15 آن تیم گفت: هر بازیکنی برای خودش خصوصیاتی دارد و با توجه به اینکه در خوزستان سه تیم لیگ یک و دو تیم لیگ برتری داریم ظرفیت بسکتبال خوزستان بیشتر از این نیست و تیم ما تیم جوان و بومی است.

وی تاکید کرد: همین بازیکنان در فصل گذشته به من کمک کرده‎اند و امیدوارم در این فصل هم با کمک هم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

اخلاق مهمتر از قهرمانی است

سرمربی بسکتبال نفت امیدیه در خصوص شعارهای تماشاگران و موضوع بحث وی با سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان تصریح کرد: من دیروز بازی شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد را هم دیدم من واقعا از تماشاگرنماهای گرگان گلایه دارم و متاسفانه از دقیقه یک به من و بازیکن تیم فحاشی کردند و برای این سیستم نظارتی بر بازی‎ها متاسفم.

فیتیله‎نژاد اضافه کرد: من هیچ گلایه‎ای از تماشاچی‎ها ندارم ولی از آقای زحمت‎کش و ایزدپناه گلایه دارم چون آنها نباید بگذارند این روند اتفاق بیافتد و ادامه پیدا کند.

وی در پایان ابراز داشت: من در شهرم اگر قرار باشد فحاشی به تیم حریف بشود نمی‎گذارم یک نفر در سالن بماند چون این وظیفه شخصی من است و به نظر من اخلاق مهمتر از قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم نفت امیدیه در روز سه‎‎شنبه به مصاف وحدت آریا خواهد رفت.

انتهای پیام/83004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول