اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان البرز:‌

بسیجیان اجازه جسارت دشمنان به ارزش‌های انقلاب را نمی‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: بسیجیان با اقتدار و آمادگی خود اجازه جسارت به ایران اسلامی و اصول و ارزش‌های انقلاب را نخواهند داد.

بسیجیان اجازه جسارت دشمنان به ارزش‌های انقلاب را نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان بسیجی البرز و دانشجویان و طلاب بسیجی این استان طی سخنانی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر مردم ما با روحیه بسیجی به مصاف تمام مشکلات و کاستی‌ها رفته و در این مدت بسیجیان با ایثار و از خودگذشتگی در تمام عرصه‌ها حضوری تاثیرگذار داشتند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در همه عرصه‌ها حضور داشتند و با روحیه بالا اقدامات بسیار مهمی در حوزه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب و همچنین خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند.

امام جمعه شهرستان کرج افزود: در حال حاضر باید از توانمندی‌های بسیج بیشترین استفاده را برده و لازم است که بسیجیان با تشکیل اطاق‌های فکر بیش از گذشته به شناسایی مشکلات و نیازهای کشور پرداخته و برای رفع آن‌ها وارد میدان شوند.

حسینی‌همدانی با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه کلید حل مشکلات کشور در دستان بسیجیان است، گفت: این فرمایش معظم‌له وظیفه بسیج را سنگین‌تر کرده و آن‌ها باید با افزایش بصیرت برای رفع دغدغه‌های ولایت تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: این رهنمود ارزشمند ولایت اهداف و عملکرد بسیج برای آینده را ترسیم کرده و مسئولیتی که امروز بر عهده بسیجیان است با گذشته قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب آماده ضربه زدن به ملت ایران و جمهوری اسلامی هستند اما ایستادگی و استقامت بسیجیان به آن‌ها اجازه هیچ جسارتی را نمی‌دهد.

حسینی‌همدانی در پایان اظهار داشت: آمادگی و اقتدار بسیجیان باید بر اساس یک برنامه منظم حفظ شود و با افزایش بصیرت هر لحظه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده باشند چراکه حفظ آمادگی بسیج مهمترین عامل بازدارنده در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/2302/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول