اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

بسیج ریشه در صدر اسلام دارد

امام جمعه سنندج با اشاره به اهمیت بسیج و جایگاه آن در کشور گفت: بسیج ریشه در صدر اسلام دارد چراکه در صدر اسلام نیز به فرمان پیامبر گرامی اسلام بسیج تشکیل شد.

بسیج ریشه در صدر اسلام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر با تبریک آغاز هفته بسیج گفت: بسیج از چنان جایگاه والایی برخوردار است که امام خمینی (ره) از آن به عنوان لشکر مخلص خدا نام می‌برند.

وی این القاب و عناوین به بسیج را نشان از جایگاه و اهمیت آن دانست و ادامه داد: همه ملت ایران بسیجی هستند و بدون شک همین بسیجیان ریشه اسرائیل و دشمنان نظام اسلامی را قیچی خواهند کرد.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: ملت ایران در قالب بسیج مستضعفین تحت فرمان رهبری بر تمامی دشمنان پیروز خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی دشمنان نظام و ملت ایران نابودی این کشور و انقلاب را در سر می‌پرورانند اما هر زمان که رهبری فرمان دهند این ملت بسیجی، دشمنان را نابود می‌کنند.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در صدر اسلام 39 یار داشت اما در جنگی که برای فتح مکه حرکت می‌کرد سه هزار نفر بسیجی‌وار ایشان را همراهی کردند.

به گفته وی، پیامبر (ص) در این جنگ به همراهانش دستور داد افرادی که درخواست پذیرش اسلام دارند آنان را بپذیرند و تنها با افرادی مقابله کنند که قصد جنگ با نیروهای اسلام را دارند.

ماموستا مجتهدی یادآور شد: اکنون ملت ایران با داشتن روحیه بسیجی اتحاد و انسجام خوبی دارند و با چنین موضوعی هیچ وقت دشمنان توان غلبه بر ملت را نخواهند داشت.

وی پیروزی مسلمانان و ملت ایران در مقابله با دشمنان را در گرو اتحاد ملی و انسجام اسلامی دانست و گفت: دشمنان اسلام با ساختن ادیان دروغین قصد تفرقه در بین مسلمانان را دارند.

امام جمعه سنندج گفت: آنان با ساختن ادیان دروغین قصد دارند دین اسلام را به نوعی وارونه جلوه دهند تا اینکه جایگاه واقعی آن در جهان هستی را از بین ببرند و تفکرات و اندیشه‌های ضددینی خود را حاکم کنند.

وی در پایان خطبه‌های این هفته افزود: تا زمانی که مسلمانان نسبت به اعتقادات دینی و آموزه‌ها و ارزش‌های دین اسلام پایبند باشند، دشمنان به هدف خود نمی‌رسند.

انتهای پیام/79001/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول