اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت:

بصیرت‌دهی در مقابله با تهاجمات فرهنگی وظیفه بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت گفت: وظیفه بسیج در مقابله با جنگ نرم، بصیرت‌دهی است.

بصیرت‌دهی در مقابله با تهاجمات فرهنگی وظیفه بسیج است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در دومین روز از بزرگداشت هفته بسیج، پاسداران سبزپوش، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج ظهر امروز به صورت گروهی در نماز جمعه شرکت کردند.

سرهنگ پاسدار سید خداداد پاکزادمقدم پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: عظمت و بزرگی ایران از شهدای گرانقدر است و باید خود را مدیون این قشر عظیم بدانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهدشت مناسبت هفته بسیج با عاشورا را ریشه تاریخی خواند و گفت: بسیج همان چیزی است که پیامبر اسلام(ص) در اولین جلسه در مسجد قبا تشکیل داد.

پاکزادمقدم فرهنگ عاشورا با بسیج را یکی دانست و با اشاره به شعار دومین روز از هفته بسیج تصریح کرد: بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس، جنبه عملی اطاعت از ولایت را ثابت کردند و امروز نیز سربازان ولایت با شعار بسیج، ولایت و انتظار به صورت گروهی در نماز وحدت‌بخش جمعه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌ها به همه دنیاست، افزود: امروز جامعه به فرهنگ بسیج احتیاج مبرم دارد.

پاکزادمقدم فرهنگ غیر از این را خودباختگی دانست و ابراز داشت: امام گرانقدر با افق بلندی که داشتند، در سال 58 فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

این مسئول حضور بسیج در تمامی صحنه‌ها را لازم خواند و گفت: اگر بسیج و فرهنگ ایثار بسیجیان نبود، مملکت امروز طور دیگری بود.

پاکزادمقدم مذاکرات هسته‌ای اخیر را متذکر شد و ادامه داد: به پشتوانه بسیج است که امروز مقامات کشورمان در مذاکرات شرکت می‌کنند و دشمنان در مقابل ما سر تعظیم فرود می‌آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت دهدشت امر به معروف و نهی از منکر را یک واجب فراموش شده عنوان و خاطرنشان کرد: تکلیف شرعی بسیج احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و تهاجمات فرهنگی، بصیرت‌دهی در مقابله با تهاجمات فرهنگی را از وظایف بسیج برشمرد و تصریح کرد: اگر در جنگ سخت، شجاعت لازم بود امروز در جنگ نرم، بصیرت لازم است.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول