اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شاهرود:

بسیجیان پرچم‏داران ولایت‏پذیری در جامعه هستند

معاون فرماندار شهرستان شاهرود گفت: بسیجیان پرچم‏داران ولایت‏پذیری و علم‏داران بصیرت و معرفت در جامعه هستند.

بسیجیان پرچم‏داران ولایت‏پذیری در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مرتضی معتمد ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری شاهرود تشکیل شد، در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت هفته بسیج، بر برگزاری برنامه‏های مختلف در ایام هفته بسیج در شاهرود تأکید کرد.

معاون فرماندار شهرستان شاهرود اظهار کرد: امام راحل، بنیانگذار این شجره طیبه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بود و با دوراندیشی و درایت خود مردم را برای دفاع از اسلام و انقلاب وارد صحنه کرد.

وی افزود: اکنون بسیجی که 34 سال از عمر با برکت آن می‏گذرد، الگویی برای همه کشورهای آزادی‏خواه جهان است و الگوبرداری از بسیج در کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی امروز مشهود و مبرهن است.

معاون فرماندار شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید همه ارگان‏ها و نهادها تلاش کنند تا برنامه‏هایی شایسته و درخور نام بسیج و بسیجیان در سطح شهرستان برگزار شود و این هفته مبارک را گرامی بدارند.

معتمد با بیان اینکه بسیجیان علمداران معرفت و بصیرت در جامعه هستند، اظهار کرد: بسیج و بسیجیان مدافعان راستین ولایت و امامت و علمداران بصیرت و معرفت در جامعه امروز ما هستند.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ متعالی بسیج که برگرفته از فرهنگ ناب اسلام است، در کشور فراگیرتر از گذشته شود و این فرهنگ همان‏طور که گفتیم به دیگر کشورها نیز صادر و جهانی شود.

در این جلسه که با حضور مسئولان ادارات و ارگان‏ها برگزار شد، در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‏های هفته بسیج در سطح شهرستان شاهرود بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول