اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر شال:

هدف رژیم صهیونیستی تجاوز به ایران است

امام جمعه شهر شال گفت: کینه‌ورزی رژیم صهیونیستی مانند روز روشن است چراکه هدف این رژیم نامشروع تجاوز به جمهوری اسلامی ایران است.

هدف رژیم صهیونیستی تجاوز به ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی شالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: نهاد مقدس بسیج به عنوان نهادی برآمده از دل مردم در حال حاضر در برطرف کردن شبهات نرم نقش ویژه دارد.

امام جمعه شهر شال ضرورت تقویت و افزایش احکام، اخلاق و معنویت در بسیج را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: نقش فعالیت‌های بسیج در فضای غبارآلود به عنوان محور فرهنگ ویژه است و حرکت‌های فرهنگی این نهاد همواره مورد تأیید مقام معظم رهبری است.

موسوی شالی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در اجتماع پرشور بسیجیان ابراز داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران سابقه دیرینه داشته و استکبار همواره در صدد توطئه‌انگیزی بوده است.

امام جمعه شهر شال با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی کشورهای منطقه عامل ناامنی است، ابراز داشت: هدف پلید این رژیم نه تجاوز به نوار غزه و لبنان بلکه شکست نظام اسلامی است که این موضوع با فهم و درک ساده روشن شده و مانند روز کینه‌ورزی این رژیم نسبت به مسلمانان روشن می‌شود.

موسوی شالی ادامه داد: باید توجه داشت که کوتاه آمدن برابر این رژیم فرصتی مناسب را برای این غده سرطانی به منظور ضربه به اسلام فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت ایستادگی برابر زیاده‌طلبی‌های استکبار تصریح کرد: عمده رهنمود‌های مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر ایشان تشریح ویژگی‌های استکبار بود و دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی ملاک نظام اسلامی بوده است که از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری در مسایل سیاست خارجی بیان شده است.

امام جمعه شهر شال هوشیاری و بیداری در مذاکرات هسته‌ای را ضروری دانست و ابراز داشت: راهکار دیپلماسی هیئت‌های ایرانی دفاع از حقوق ملت ایران است و به این منظور تیم مذاکره ایران در مذاکرات حضور یافته است.

موسوی شالی آثار توبه حقیقی را برشمرد و تصریح کرد: خداوند در آیات صریح قرآن کریم پاداش توبه و گام برداشتن در راه خیر را با 700 برابر پاداش پاسخ داده است و انسان‌های پشیمان با توبه از گناهان باید راه احسان و محبت به اهل بیت را پیش بگیرند.

امام جمعه شهر شال استغفار را از راه‌های بخشش گناهان از سوی خداوند متعال برشمرد و تصریح کرد: امام علی (ع) فرموده است: من تعجب می‌کنم که کسی از بخشش گناهش ناامید شود در صورتی که خداوند راه استغفار را باز گذاشته است.

موسوی شالی کم همتی را عامل گناه و جهنمی شدن انسان‌ها ذکر کرد و افزود: تعداد انسان‌های جهنمی در روز قیامت بنابر واقعیات بسیار فراوان است و این مسئله از کم همتی انسان‌ها نشأت گرفته است.

قیام عاشورا با روشنگری زینبی ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام رضا درزی رامندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دانسفهان در مسجد جامع این شهر با اشاره به زوایای قیام عاشورا و صبر زینب (س) تصریح کرد: اندکی پس از قیام سرخ حسینی حضرت زینب (ع) با روشنگری در مجلس یزید ملعون اهداف این قیام را برای عوامل گرفتار در بی بصیرتی آشکار کرد.

امام جمعه موقت شهر دانسفهان افزود: روحیه صبوری و بیان حقایق به تنهایی توسط پیام‌آور کربلا از ایمان و تقوای ناب این بانوی فضایل نشأت گرفته است و امروز کربلا با نام زینب (س) عجین شده است.

درزی رامندی ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج ابراز داشت: دیدار پرشکوه رهبری انقلاب با بسیجیان و رهنمودهای حکیمانه معظم‌له از اوج تدبیر و بصیرت ایشان حکایت دارد.

وی عنوان کرد: بسیجیان باید با این مشی به سوی فتح قله‌های سعادت و جاودانگی حرکت کنند.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول