اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

افتتاح مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کاشان

فرمانده سپاه کاشان از افتتاح مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

افتتاح مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کاشان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی در جمع خبرنگاران شعار هفته بسیج امسال را «بسیج پیشتاز حماسه و خدمت» اعلام کرد و اظهار داشت: هفته بسیج امسال با دیدار 50 هزار نفری امروز بسیجیان کشور با مقام معظم رهبری آغاز شد که از این تعداد 200 نفر بسیجیان شهرستان کاشان بودند.

وی از اجتماع حماسی‌ گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، الزهرا(س)، عاشورا، بیت‌المقدس و اقشار بسیج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص و محوری هفته بسیج در کاشان نام برد و افزود: برگزاری نهضت روشنگری بسیج با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و دیدار از خانواده بسیجیان متوفی اهدای کننده عضو دو عنوان برنامه شاخص و محوری دیگر هفته بسیج در کاشان است.

به گفته وی، برنامه‌ریزی بسیج سپاه در سال جاری مقابله با تهاجم دشمن بر اساس سه محور جهاد فرهنگی، جهاد اقتصادی و جهاد علمی است.

فرمانده سپاه کاشان، دیدار با خانواده معظم شهدا با محوریت حلقه‌های تربیتی صالحین، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای کارمند، میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان در نمازهای جمعه شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر، برزک و مشکات، ارائه خدمات مشاوره‌ای پزشکی رایگان و خدمات مشاوره دینی در حاشیه نماز جمعه، برزگداشت سالروز تأسیس بسیج دانشجویی و تجلیل از نخبگان و مخترعین بسیجی را از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج در کاشان برشمرد.

فرمانده سپاه کاشان همچنین، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کاشان، افتتاح طرح‌های اقتصادی و خوداشتغالی، برگزاری مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن و خانواده، برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت زندگی، سبک فرزندپروری و ارتباط مؤثر در خانواده و افتتاح مهدهای کودک را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان کاشان برشمرد.

نائینی در ادامه از افتتاح پنج سالن ورزشی صالحین در کاشان و شهرهای برزک، نیاسر، قمصر و ویدوج خبر داد و افزود: برای احداث سالن‌های ورزشی صالحین بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از افتتاح مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با هفته بسیج در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: جمع‌آوری آثار شهدا یکی از برنامه‌های در دستور کار بسیج سپاه است.

مدیر دفتر بسیج خواهران ناحیه کاشان نیز از برگزاری وبلاگ‌نویسی با موضوع بسیج و یادواره شهدای زن و شهدای محدوده پایگاه حضرت فاطمه(س) و خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

آمنه فتاحی، برگزاری نمایشگاه استانی دستاوردهای بسیج، دیدار از سه خانواده متوفی اهدای عضو خبر داد و گفت: سه خواهر بسیجی فوت شده اهدای عضو که از هفت تا 16 عضو خود را اهدا کردند از دو حوزه شهری و یک حوزه بسیج روستایی این شهرستان بودند.

وی برگزاری مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن و خانواده را یکی از برنامه‌های شاخص حوزه بسیج خواهران کاشان عنوان کرد.

انتهای پیام/2406/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول