اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ساوه:

جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان مرکزی در ساوه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان مرکزی گرامیداشت شهید رضا بابانظری آذر ماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان مرکزی در ساوه برگزار می‌شود

حسین محمودی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره 4 تا 9 آذر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با هدف تجلیل و تقدیر از مقام شامخ شهدا، تبیین ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان سرافراز اسلام در هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از 30 نمایشنامه با موضوعات دفاع مقدس، دفاع مقدس در آیینه عاشورا و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به صورت بازنمایی خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، نشر و فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در عصر حاضر، حضور جوانان و خلق حماسه دفاع مقدس و ما و بازماندگان دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: با نظر هیئت داوران 9 گروه نمایشی به مرحله پایانی راه خواهند یافت که در پایان به برترین‌های بخش‌های مختلف کارگردانی، بازیگری، متن، موسیقی و سایر عوامل جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

به گفته وی برگزاری جلسات نقد و بررسی پس از پایان هر اجرا به مدت یک ساعت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی به وسیله اساتید، برگزاری نشست بین هنرمندان و داوران، بازدید از مناطق و آثار تاریخی ساوه و گلباران گلزار شهدا از بخش‌های جانبی این جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: نخستین جشنواره تئاتر دفاع مقدس سال گذشته با عنوان یادواره سردار شهید ابراهیم یعقوبی برگزار شد.

انتهای پیام/87013/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول