اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر بابل:

3 کتاب شاخص دفاع مقدس در بابل رونمایی می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر بابل گفت: به مناسبت هفته بسیج از سه کتاب شاخص دفاع مقدس توسط امام جمعه بابل رونمایی می‌شود.

3 کتاب شاخص دفاع مقدس در بابل رونمایی می‌شود

 محمدحسین منصف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: به کمک همه ارگان‌های مذهبی و مردم نهاد به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه حجاب، دفاع مقدس و نمایشگاه خیابانی در بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج از سه کتاب برجسته دفاع مقدس توسط امام جمعه بابل رونمایی می‌شود، افزود: از دو جلد کتاب منتخب بابل و یک جلد کتاب منتخب استانی درباره حماسه دفاع مقدس توسط امام جمعه بابل در مصلی نماز جمعه رونمایی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر بابل با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار برای یادآوری حماسه رزمندگان دفاع مقدس نقاشی خیابانی تصاویر رزمندگان بر روی انجام می‌شود، تصریح کرد: در کنار این نقاشی‌ها اشعار ملی و وطنی فردوسی مزین می‌شود.

وی با اعلام اینکه اکران فیلم جشنواره مردمی عمار نیز به مدت دو روز در کانون امام خمینی (ره) بابل انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: راهپیمایی بزرگ خانوادگی بیعت با شهیدان از میدان ولایت تا گلزای شهدای آرامگاه معتمدی برای سومین سال متوالی،برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی بابل و معابر بابل،معرفی شهید شاخص هنرمند شهید محمد علی معصومیان را از دیگر برنامه‌های محوری در هفته بسیج در بابل است.

منصف اظهار داشت: تمام سعی ما اجرای برنامه‌های جذاب با ایده‌های نو برای جذب جوانانی است که در نسلی واقع شدند که جنگ و جهاد را ندیدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر بابل افزود: رشادت‌های شهدا را نمی‌توان با هیچ فلسفه و زبانی ترسیم کرد اما می‌توان در هفته بسیج اقداماتی انجام داد تا عملکرد حماسه آنها پررنگ‌تر عنوان شود.

انتهای پیام/86009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول