اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت مطرح کرد

اعمال سلایق فردی عامل رکود پروژه‌های کهگیلویه

امام جمعه دهدشت با اشاره به رکود پروژه‌های عمرانی کهگیلویه، اعمال سلیقه‌های فردی را باعث بروز مشکلات در اجرای این پروژه‌ها دانست.

اعمال سلایق فردی عامل رکود پروژه‌های کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی پنج‌شنبه شب در جلسه شورای اداری کهگیلویه اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه نسبت به سایر شهرستان‌های استان وضعیت مطلوبی ندارد و معضلات و مشکلاتی در این شهرستان متمدن وجود دارد که همت و عزم مسئولین را می‌طلبد.

امام جمعه دهدشت ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی و دامداری را متذکر شد و با اذعان به اینکه ظرفیت صنعتی در شهرستان جواب نداده است،در بیان روند اجرای پروژه‌های پتروشیمی و سیمان سپوی دهدشت به مصرع «سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید» اکتفا کرد.

حسینی بیکاری در کهگیلویه را از مشکلات اساسی این شهرستان دانست و تصریح کرد: بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به خاطر بیکاری جوانان است.

وی طرح‌های آبرسانی مورد بهره‌برداری را خوشایند خواند و افزود: آبرسانی ثقلی در مناطقی از شهرستان وضعیت اقتصادی منطقه را متحول می‌کند.

حسینی با تأکید بر لزوم اولویت‌بندی پروژه‌ها و تمرکز بر پروژه‌های مهم، ناهماهنگی و بی‌برنامگی در تقسیم اعتبارات پروژه‌ها را به مثابه داشتن چندین دست کت و شلوار نصفه و نیمه دوخته دانست.

امام جمعه دهدشت تحریم‌ها و وضعیت موجود اقتصادی کشور را متذکر و خاطرنشان کرد: با درنظر گرفتن اعتبارات در این وضعیت مجبوریم پروژه‌ها را براساس اولویت متمرکز کنیم.

حسینی نامشخص بودن متولی پروژه‌ها را از دیگر مشکلات در اجرای عملیات پروژه‌های عمرانی برشمرد و گفت: گاهی گزارشی به ما می‌دهند که میلیون‌ها تومان در جایی هزینه کرده‌اند ولی به دلیل برخی مشکلات پیش‌آمده باید تخریب شود!

به گفته حسینی اعمال سلیقه‌های فردی باعث بروز برخی مشکلات در پروژه‌های کهگیلویه می‌شود و کار به صورت کارشناسی انجام نمی‌شود.

حسینی با اشاره به حضور گسترده مردم متدین دهدشت در تجمعات ملی، مذهبی و بخصوص نماز وحدت‌بخش جمعه، نبود مکان مناسب برای تجمع مردم را از مشکلات دهدشت برشمرد و با اشاره به کند بودن روند اجرایی عملیات مصلای این شهر، خواستار تسریع در راه‌اندازی مصلای امام خمینی(ره) دهدشت شد.

امام جمعه دهدشت به کارگیری نیروهای باانگیزه، متعهد و متدین در دستگاه‌های استانی و شهرستان را ضروری دانست و تصریح کرد: گاهی اوقات اعتبار وجود دارد ولی به درستی از آن استفاده نمی‌شود.

حسینی در این باره افزود: کسانی هستند که با وجود داشتن مال و منال به دلیل مدیریتی ضعیف امروز کارشان به گدایی کشیده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه ابراز داشت: اگر مدیر قوی و توانا باشد می‌تواند مملکتی را غنی کند ولی در صورت ناتوانی در مدیریت ممکن است شهری را ناامن کند.

انتهای پیام/82016/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول