اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد

گاز بخش‌هایی از کرج شنبه قطع می‌شود ‌

سرپرست شرکت گاز استان البرز از قطعی گاز بخش‌هایی از شهرستان کرج در روز شنبه خبر داد.

گاز بخش‌هایی از کرج شنبه قطع می‌شود ‌

محمد هدایی‌پور ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر برنامه‌های توسعه‌ای شرکت گاز در استان رشد قابل توجهی یافته که ثمره آن افزایش خدمات‌رسانی به مردم و توسعه شبکه گاز شهری در البرز است.

وی تصریح کرد: در کنار توسعه شبکه گاز شهری، اصلاح شبکه و رفع مشکلات نیز همواره باید مورد توجه قرار گیرد که این پروژه‌ها در راستای افزایش ایمنی شهروندان، رفع اشکالات و نارسایی‌ها و بالاخره ارتقا سطح خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

سرپرست شرکت گاز با اشاره به اینکه در فصل سرما قرار داریم و بسیاری از مردم در این فصل از وسائل گرمایشی گازی استفاده می‌کنند، گفت: در زمان اجرای پروژه‌های مربوط به توسعه شبکه گاز و یا اصلاح اشکالات مجبور به قطع موقتی گاز شهری برخی از مناطق هستیم.

هدایی‌پور گفت: تمام تلاش ماموران و مهندسان شرکت گاز این است که این قطعی‌ها به حداقل رسیده و زمان آن نیز به صورتی باشد که در زندگی روزمره مردم خلل جدی وارد نسازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های عمرانی شرکت گاز استان البرز در محدوده کلاک از توابع کرج اشاره کرد و گفت: این پروژه طی هفته‌های گذشته در دست انجام بوده و برای ادامه کار مجبور هستیم که روز شنبه دوم آذر ماه برای ساعاتی به طور موقتی گاز این محدوده قطع شود.

هدایی‌پور افزود: این قطعی گاز در محدوده کلاک مربوط به روز شنبه است که از ساعت 8 صبح و به مدت 11 ساعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به خطرات قطع و وصل مجدد گاز گفت: تلاش می‌کنیم که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام شود و از شهروندان می‌خواهیم که در روز شنبه دوم آذر ماه در منزل و یا محل کار خود که واقع در محدوده کلاک است حضور داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز گفت: گاز شهری در این روز از ساعت 8 صبح قطع می‌شود و این قطعی 11 ساعت به طول می‌انجامد و شهروندان باید در این مدت در محل حضور یافته و پس از وصل گاز اقدامات ایمنی مربوط به کنترل وسائل گازسوز خود را انجام دهند.

هدایی‌پور در پایان اظهار داشت: امیدواریم شهروندان همراهی‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول