اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان البرز:

توسعه گازرسانی در روستاهای البرز پیگیری می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: طرح‌های مربوط به توسعه گازرسانی در روستاهای استان با جدیت پیگیری می‌شود.

توسعه گازرسانی در روستاهای البرز پیگیری می‌شود

محمد هدایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف وزارت نفت و به تبع آن شرکت ملی گاز در کشور و استان‌ها توزیع عادلانه امکانات است تا همه مردم بتوانند از این نعمتی که خداوند در اختیار نسل امروز قرار داده، بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: هدف ما گازرسانی به همه مناطق استان البرز به ویژه مناطق دورافتاده و محروم است و طی سال‌های گذشته تلاش کردیم که همه مردم از این نعمت بهره‌مند باشند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها مربوط به مناطق روستایی و دورافتاده است که در میان آنها روستاهای واقع در مناطق سردسیر و کوهستانی در اولویت قرار دارند.

این مسئول گفت: برای این منظور تلاش‌های خوبی انجام شده و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تامین اعتبارات لازم موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

*80 درصد روستاهای ساوجبلاغ از نعمت گاز بهره‌مند هستند

وی گفت: به عنوان نمونه در طرح‌های عمرانی این شرکت، گازرسانی به روستاهای شهرستان‌ طالقان به دلیل موقعیت جغرافیایی در اولویت قرار دارد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز ادامه داد: با تلاش‌های صورت‌گرفته طی چهار سال گذشته به اکثر روستاهای ساوجبلاغ گازرسانی شده است و هم‌اکنون 80 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

وی گفت: روستاهای باقیمانده بیشتر دهستان‌هایی هستند که زیر 20 خانوار جمعیت دارند و به طور قطع گازرسانی به این روستاها نیز در آینده عملیاتی خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: هدف ما گازرسانی به همه روستاهای استان البرز به ویژه مناطق دورافتاده و محروم است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم هر چه سریع‌تر این هدف مهم تحقق یابد.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به این نقطه نیازمند همکاری‌های میان دستگاهی است و در استان البرز این تعامل برای خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول