اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده تاکید کرد

رفع مشکل گازرسانی کارخانه قند نقده

فرماندار نقده بر رفع مشکل گازرسانی به کارخانه قند نقده تاکید کرد.

رفع مشکل گازرسانی  کارخانه قند نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده مجید هاشمی ظهر امروز در بازدید از کارخانه قند نقده، نسبت به رفع مشکل گازرسانی به کارخانه قند نقده تاکید کرد و اظهار داشت: فرمانداری نقده نسبت به رفع مشکل گازرسانی به کارخانه قند نقده قول مساعد می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر نسبت به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اهتمام جدی وجود داشت، تصریح کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی به منظور حمایت از این واحدها در سال‌های اخیر مورد توجه دولتمردان قرار دارد.

هاشمی با تاکید بر افزایش سطح رقابت‌پذیری واحدهای تولیدی، افزود: با افزایش سطح رقابت‌پذیری می‌توان شاهد تولید محصولات با کیفیت بود.

وی ادامه داد: کارخانه قند نقده در زمینه گازرسانی دچار مشکل است و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در آینده نزدیک نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی ایجاد فضای مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: برای این منظور انتظار می‌رود شرکت‌های خدمات‌رسان نیز با واحدهای تولیدی همکاری و هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال تلاش شده تا مشکل چغندرکاران این شهرستان نیز رفع شود، تصریح کرد: خرید تضمینی یکی از گام‌های موثری بود که در این زمینه برداشته شده است.

انتهای پیام/61001/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول