اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

نصب 810 کنتور گاز در مناطق شهری و روستایی گچساران

رئیس اداره گاز ناحیه گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 810 کنتور گاز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نصب شده است.

نصب 810 کنتور گاز در مناطق شهری و روستایی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ناصر دلفریان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: شرکت گاز در راستای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نقاط شهری و روستایی برنامه‌ریزی مطلوبی دارد.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته توسط شرکت گاز گچساران یادآور شد: با توجه به پیشرفت مطلوب پروژه مسکن مهر در این شهرستان، تعداد 27 علمک در سایت 426 واحدی مسکن مهر جنب پادگان شاهد، نصب شده است.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران با اشاره به ارائه خدمات به مشترکین این شهرستان و روستاهای تابعه افزود: از ابتدای امسال افزون بر 800 فقره اشتراک‌پذیری و 512 دستگاه نیز کنتور تعویضی توسط مأموران این شرکت انجام شده است.

دلفریان اتمام و به بهره‌برداری رسیدن پروژه حفره‌های خالی گچساران و باشت در مناطق فاقد شبکه گاز را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد.

وی با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت گاز در سایت مسکن مهر این شهرستان ابراز داشت: در طی پرداخت هزینه اشتراک‌پذیری نصب کنتور توسط اداره راه و شهرسازی، 25 فقره کنتور در سایت مسکن مهر نصب شد و ساکنان این واحدها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران با اشاره به بخشی از عملکرد واحد نصب کنتور این اداره تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 672 مورد کنتور در نقاط شهری این شهرستان نصب شده است.

دلفریان با اشاره به مدت زمان کوتاه نصب کنتور توسط مأموران شرکت گاز ادامه داد: در نقاط روستایی نیز افزون بر 138 مورد کنتور نصب شده است.

وی نصب 234 مورد رگلاتور در نقاط شهری و 106 مورد نی در نقاط روستایی را به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های واحد نصب کنتور از ابتدای امسال تاکنون برشمرد.

دلفریان با بیان این‌که درآمدهای اداره گاز در زمینه امور عمرانی و گاز‌رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی هزینه می‌شود، یادآور شد: ضروری است که ادارات و نهادها در پرداخت بهای گاز مصرفی خود همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول