اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز گچساران مطرح کرد

پیشرفت 25 درصدی گازرسانی به روستای باباکلان گچساران

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران از پیشرفت افزون بر 25 درصدی روند گازرسانی به روستای باباکلان در این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 25 درصدی گازرسانی به روستای باباکلان گچساران

ناصر دلفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت گاز ناحیه گچساران و باشت در راستای گازرسانی به نقاط مختلف این شهرستان‌ها به ویژه روستاهای تابعه برنامه‌ریزی دقیق و منظمی دارد.

وی با اشاره به عملیات گازرسانی به روستاهای گچساران افزود: در حال حاضر پروژه گازرسانی به روستاهای چالموره، چاه‌تلخ و بهره ‌عنا به طول 29 کیلومتر با هزینه‌ای افزون بر چهار میلیارد و 320 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

روند مطلوب گازرسانی به روستاهای گچساران

دلفریان تصریح کرد: پیمانکار نصب علمک روستاهای چاه تلخ و بهره عنا تعیین شده که مقرر شده نسبت به نصب علمک پلی‌اتیلن این روستاها به تعداد 460 علمک و 20 فقره فلزی اقدام کند.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران و باشت ابراز کرد: تاریخ آغاز به کار پیمانکار از سوم آبان 92 بوده و مبلغ این پروژه نیز افزون بر دو میلیارد و 27 میلیون ریال برآورد شده است.

دلفریان با اشاره به مشکلات عدم گازرسانی به برخی نقاط روستایی در گچساران یادآور شد: در حال حاضر به دلیل اجرا نشدن طرح هادی و عدم بازگشایی معابر در برخی روستاها، عملیات گازرسانی در این مناطق انجام نشده که با همکاری بنیاد مسکن این روند گازرسانی در حال تسریع است.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه گازرسانی مسیر رودخانه چم بلبل در حال اجرای شبکه بوده که تاریخ آغاز فعالیت پیمانکار نیز از هفتم مهر ماه است.

دلفریان اعتبار این پروژه را 140 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران و باشت با اشاره به پروژه گازرسانی به روستای باباکلان در گچساران یادآور شد: در حال حاضر سه کیلومتر از این پروژه با پیشرفت 25 درصدی به اتمام رسیده است.

دلفریان افزود: در راه انتقال خط لوله گاز به باباکلان موانع طاقت‌فرسا و بسیار زیادی روند کار را کند کرده که وجود تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زیر و سطح زمین، وجود بروکراسی‌های بسیار سخت شرکت نفت، دریافت مجوزهای لازم که زمان‌بر است.

وی بیان کرد: رعایت مسائل ایمنی همچنین وجود سنگ‌های تخته‌ای و انجام کار با دست به دلیل عدم استفاده از بیل مکانیکی به دلیل وجود برخی تأسیسات زیرزمینی و سختی شرایط محیطی کار از جمله مواردی بوده که روند انجام این پروژه را کند کرده است. 

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول