اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری سوادکوه شمالی:

سوادکوه شمالی شرایط شهرستان‌های توسعه یافته را دارد

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان، گفت: سوادکوه شمالی شرایط لازم برای ورود به باشگاه شهرستان‌های توسعه یافته را دارد.

سوادکوه شمالی شرایط شهرستان‌های توسعه یافته را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال رستمعلی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود، گفت: شهرک صنعتی بشل و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد سوادکوه شمالی از ظرفیت‌های توسعه این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه شمالی با دارا بودن شهرک و ناحیه صنعتی و کارخانجات و شرکت‌های صنعتی و تولیدی موجود در شهرستان شرایط لازم برای ورود به باشگاه شهرستان‌های توسعه یافته را دارد، افزود: صنعت‌گران، سرداران اقتصادی مبارزه با استکبار در عرصه اقتصادی هستند.

وی به مشکلات صنعت‌گران و واحدهای صنعتی و تولیدی سوادکوه شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: مشکل زیرساختی و کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش از مهم‌ مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی سوادکوه شمالی است.

رستمعلی افزود: ورودی و محوطه شهرک و ناحیه صنعتی سوادکوه شمالی مناسب نیست و کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مطالبات صنعت‌گران از دولت نیز از مشکلات فعالان صنعتی است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه این شهرستان ظرفیت توسعه در گردشگری و صنعتی و کشاورزی دارد، تصریح کرد: صنعت‌گران و اصناف سوادکوه شمالی آماده نقش‌آفرینی در توسعه شهرستان هستند.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول