اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای توسعه سوادکوه

فرماندار سوادکوه گفت: باید از ظرفیت‌های دانشگاه‌های موجود در سوادکوه برای توسعه این شهرستان استفاده شود.

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای توسعه سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در نشست مشترک روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، پارک علم و فناوری مازندران، شهردار و شورای اسلامی شهر زیراب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار شد، با تقدیر از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با دانشگاه،اظهار داشت: فرصت‌های اشتغال در سوادکوه با توجه به فرصت‌های مختلف و منابع عظیم این شهرستان برنامه‌ریزی شود.

وی بر ایجاد فرصت‌های اشتغال در سوادکوه تاکید کرد و افزود:‌ جلساتی با هدف شناسایی استعدادها،بهره‌گیری از منابع انسانی،نخبگان علمی و مواهب طبیعی در شهرستان سوادکوه توسعه یابد.

فرماندار سوادکوه خاطرنشان کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها و نخبگان علمی شهرستان سوادکوه زمینه‌های لازم برای توسعه این شهرستان را فراهم می‌کند.

امام جمعه زیراب با تاکید بر نقش علم و دانش در توسعه بیان داشت:‌ اقتصاد پایدار با فعالیت عالمان،متخصصان و زمینه‌سازی برای استفاده از دانش و تجربه آنان به‌دست می‌آید.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی به زمینه‌های مختلف دست‌یابی به قله‌های علمی و فرهنگی اشاره کرد و افزود:‌ تاکید دین اسلام بر کسب علم و دانش دلیلی بر اهمیت آن در دستیابی به سعادت است.

* ارتباط صنعت با دانشگاه در طرح‌های مشترک نمایان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه نیز با تاکید بر تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با جامعه و صنعت،گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با در اختیار داشتن مجهزترین آزمایشگاه صنایع غذایی به‌عنوان آزمایشگاه همکار دانشگاه علوم پزشکی مازندران برنامه‌های علمی مختلفی را اجرایی کرده است.

محمد احمدی با تاکید بر اینکه انعقاد تفاهمنامه همکاری و اجرای طرح‌های خارج از دانشگاه، افزود: تفاهم‌نامه همکاری و اجرای طرح‌های علمی سبب نمایان شدن ارتباط صنعت با دانشگاه می‌شود.

مجتبی بلباسی رئیس پارک علم و فناوری مازندران نیز پیشنهاد برگزاری جشنواره‌ای را با عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سوادکوه ارائه کرد که با موافقت اعضا مقرر شد تا این جشنواره در اردیبهشت سال 93 برگزار شود.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول