اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد

رونمایی از 20 عنوان کتاب در نمین

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی 20 عنوان کتاب از 15 نویسنده نمینی رونمایی شد.

رونمایی از 20 عنوان کتاب در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این کتاب‌ها که توسط نویسندگان مشهور نمین با عناوین مختلف نظیر «هوای مه‌آلود از لیلا جودی، فارسی عمومی از احد پیشگر، بوی موی جولیان از احسان شفیقی، شکوه دیرین اثر لاله عرفانی و سوغات کربلا از حسن ساجدی» است، عصر امروز به همت نویسندگان، مجموعه فرهنگ و ارشاد و کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین تهیه و تدارک دیده شده تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب قرار گیرد.

به گفته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین علاوه بر این تعداد کتاب که امروز رونمایی شد در این شهرستان کتاب‌های متعدد چاپ شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

محمد فتحی تصریح کرد: ما در حال جمع‌آوری آثار نویسندگان و فرهیختگان این شهرستان در قالب کتاب‌های ارزشمند نمین از نویسندگان شاخص هستیم که امیدواریم در آینده تالار نویسندگان این شهرستان را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها به صورت دائمی در کتابخانه مرکزی نمین نگهداری شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

همزمان با هفته کتاب، نمایشگاه کتاب در شهرستان نیر به ظرفیت یک‌هزار جلد کتاب در معرض دید عموم گذاشته شد که این کتاب‌ها با تخفیف 15 درصد ارائه شده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

همزمان با هفته کتاب برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شد و از کتابخوانان نمونه در شهرهای مختلف تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در گرامیداشت هفته کتاب جمعی از کتابداران نمونه بیله‌سواری با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه بیله‌سوار در این دیدار از کتاب به عنوان آیینه تمام نمای سرگذشت جامعه بشری یاد کرد و گفت: هیچ ابزار فرهنگی به اندازه کتاب ماندگاری و اندیشمندی به همراه مفاهیم ندارد.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی افزود: تکیه بر کتاب و دستاوردهای ارزشمند آن می‌تواند ما را از جهل و نادانی دور کرده و زمینه یک تحرک واقعی را در عرصه علم و دانش فراهم آورد.

انتهای پیام/62004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول