اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

کتاب «مدینه قم فی المراجع و المصادره العربیه» رونمایی می‌شود

در جلسه بنیاد قم‌پژوهی و با حضور استاندار قم از کتاب «مدینه قم فی المراجع و المصادره العربیه» رونمایی می‌شود.

کتاب «مدینه قم فی المراجع و المصادره العربیه» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد قم‌پژوهی، کتاب «مدینه قم فی المراجع و المصادره العربیه» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا انصاری قمی، با همکاری مشترک بنیاد قم‌پژوهی و کتابخانه آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره) منتشر شده است.

کتاب «قم فی المراجع و المصادره العربیه» آنچه درباره شهر قم از قرن دوم تا پانزدهم هجری در منابع عربی آمده است را یک جا در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

این کتاب امروز در مجتمع طلوع مهر واقع در میدان رسالت و با حضور استاندار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود مرعشی‌نجفی رونمایی خواهد شد.

بنیاد قم‌پژوهی موسسه‌ای است که با هدف تحقیق درباره گذشته و حال و آینده قم تشکیل شده است و در نظر دارد همه کتاب‌ها و نشریات و اسناد و مدارک درباره قم را گردآوری کند و در اختیار پژوهشگران قرار دهد.

این بنیاد پیش از این کتبی چون شناختنامه قم، قم‌شناسی، تاریخ تکایا و عزاداری قم، قم در منابع و مراجع فارسی که منابعی ارزشمند برای شناخت قم را در اختیار محققین قرار می‌دهند، منتشر کرده است.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول