اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی

کتاب تاملات فقهی در حوزه قانون‌گذاری رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب تاملات فقهی در حوزه قانون‌گذاری از سوی مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کتاب تاملات فقهی در حوزه قانون‌گذاری رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با هفته کتاب،‌ مراسم رونمایی از کتاب «تاملات فقهی در حوزه قانون‌گذاری» عصر امروز با حضور آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید حوزه برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله مقتدایی به ایراد سخن پرداخت و با تشکر از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی،‌ از تدوین آثار در عرصه حقوق و فقه تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این مرکز در عرصه تدوین و چاپ کتب حقوقی یادآور شد: در آینده دیگر شماره‌های این کتاب نیز به زیور طبع آراسته خواهد شد.

وی هم‌چنین به انتشار مجله‌ای در حوزه فقه و قانون اشاره کرد و گفت: شماره نخست این مجله منتشر شده و شماره‌های دیگر آن نیز منتشر خواهد شد.

در پایان این مراسم کتاب « تاملات فقهی در حوزه قانون‌گذاری» که دربرگیرنده نظریات، آرا و افکار بزرگان حوزه فقه و قانون است، رونمایی شد.

انتهای پیام/2258/ع20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول