اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب انجام شد

رونمایی از تازه‌های نشر موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث

همزمان با هفته کتاب و طی مراسمی از تازه‌های نشر موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث، شامل «کنزالدعا»، «شناخت‌نامه نماز» و «رستاخیز کربلا» رونمایی شد.

رونمایی از تازه‌های نشر موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم رونمایی از تازه‌های نشر موسسه فرهنگی دارالحدیث پیش از ظهر امروز در سالن جلسات صحن صاحب‌الزمان (عج) آستان مقدس قم برگزار شد.

طی این مراسم از مجموعه سه جلدی «کنزالدعا»، مجموعه 2 جلدی «شناخت‌نامه‌ نماز» و کتاب صوتی «رستاخیز کربلا» رونمایی شد.

معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به عنوان نخستین سخنران این مراسم اظهار داشت: این موسسه در حال حاضر در 2 بخش دانشگاه و پژوهشگاه در حال فعالیت است.

حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا با بیان اینکه موسسه دارالحدیث در حال انجام تولید آثار تخصصی در سطح وسیع است، گفت: علوم و معارف حدیث، کلام اهل‌بیت (ع)، اخلاق و روانشناسی اسلامی و فلسفه اسلامی از جمله موضوعات در حال مطالعه در این موسسه است.

وی با تاکید به لزوم توجه به مخاطبان عموم در کنار مخاطبان متخصص و پژوهشگر گفت: با توجه به اینکه بخش بزرگی از جامعه مخاطب این موسسه هستند تولید محتوا برای عموم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بیان اینکه موسسه تلاش دارد که پلی از آثار تخصصی برای استفاده عموم بزند، گفت: البته این رویکرد نوپا است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار این آثار به صورت گسترده باشیم.

سبحانی‌نیا با اشاره به کتب رونمایی شده، مخاطب این آثار را متخصصان دانست و گفت: مجموعه هفت‌ جلدی رستاخیز کربلا به صورت کتاب صوتی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی از انتشار اثر هشت جلدی درباره امام رضا (ع) در آینده و ‌نرم‌افزار چند رسانه‌ای از دانشنامه امام حسین (ع) تا پایان ماه صفر خبر داد.

معاون فرهنگی موسسه دارالحدیث با بیان گزارشی از فعالیت‌های موسسه نشر دارالحدیث گفت: تاکنون 284 عنوان کتاب در این موسسه منتشر شده که از این تعداد 53 کتاب عربی فارسی، 91 کتاب عربی، 124 کتاب فارسی، چهار کتاب انگلیسی و 2 کتاب فرانسه اسپانیولی است.

در پایان این مراسم کتاب‌های «کنزالدعا»، «شناخت‌نامه‌ نماز» و «رستاخیز کربلا» با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام طباطبایی رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا معاون فرهنگی موسسه دارالحدیث و حجت‌الاسلام محدثی‌نیا رونمایی شدند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول