اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس جواب داد

تصویب تغییر نام تقاطع غیرهمسطح نصر به نام «سیدحسن نصرالله»

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مصوبه تغییر نام تقاطع غیرهمسطح نصر به سیدحسن نصرالله در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

تصویب تغییر نام تقاطع غیرهمسطح نصر به نام «سیدحسن نصرالله»

حسین غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون نامگذاری تقاطع غیرهمسطح نصر اظهار داشت: قبل از تغییر کاربری میدان سیدحسن نصرالله به تقاطع یاد شده این میدان به نام سیدحسن نصرالله نام‌گذاری شده بود که بعد از تغییر کاربری زیرگذر و روگذر این تقاطع به نام نصر نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سال 90 نام‌گذاری تقاطع غیرهمسطح نصر در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب اعضای این شورا رسیده است، ادامه داد: در تابلوی نام‌گذاری این تقاطع اسم نصر نوشته شد و به دلیل یادآوری نام میدان یاد شده زیر این اسم داخل پرانتز نام سیدحسن نصرالله نوشته و در کنار این پل نصب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: اسم داخل پرانتز به نام سیدحسن نصرالله در این تابلو از سوی شخص ناشناسی رنگ‌پاشی می‌شد که این اقدام در سه مرتبه متوالی انجام شده و هر بار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با پیگیری این موضوع اسم سیدحسن نصرالله را در این تابلو اصلاح و اضافه کرده است.

غیاثوند اضافه کرد: تحقق این مهم موجب شد تا برخی از شهروندان فکر کنند که مسئولان شهرداری به عمد نام سیدحسن نصرالله را از تابلوی نامگذاری تقاطع غیرهمسطح نصر حذف کرده است که این موضوع اصلاً صحت ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رنگ‌پاشی روی اسم سیدحسن نصرالله در تابلوی نام‌گذاری تقاطع غیرهمسطح نصر به مسئولان مربوطه در دستگاه انتظامی اطلاع داده شده تا برای یافتن فرد ناشناس پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز داشت: مسئولان شهرداری قزوین در نام‌گذاری پل‌ها و تقاطع‌ها تلاش می‌کنند تا از نام‌های مذهبی در شأن این شهر انتخاب کنند تا رشادت‌ها و شجاعت‌های دلیر مردان در ذهن شهروندان یادآوری شود و در این راستا نیز از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

غیاثوند بیان کرد: حذف نام سیدحسن نصرالله به نصر در تابلوی نام‌گذاری پل تقاطع غیرهمسطح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح و ابعاد مختلف آن بررسی شده است.

این مسئول اذعان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به دلیل موضوع رخ داده مصوبه تغییر نام تقاطع غیرهمسطح نصر به سیدحسن نصرالله را تصویب کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوبه اصلاح تابلوهای راهنمای تقاطع غیرهمسطح نصر به سیدحسن نصرالله در سطح شهر تصویب شده است تا مصمم بودن مسئولان شهرداری قزوین و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین را در استفاده از نام‌های مذهبی در پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح نشان دهد.

گفتنی است؛ پیش از این خبرگزاری فارس در استان قزوین در این خصوص گزارشی ارائه کرده بود.

مخاطبان می‌توانند متن گزارش فارس را از اینجا مشاهده کنند.

انتهای پیام/77009/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول