اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین بار متوالی

شورای اسلامی شهر کاشمر در انتخاب شهردار ناکام ماند

اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر برای سومین بار متوالی در انتخاب شهردار ناکام ماندند.

شورای اسلامی شهر کاشمر در انتخاب شهردار ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در پانزدهمین جلسه شورای شهر کاشمر که قرار بود در خصوص تعیین تکلیف و انتخاب شهردار این شهر برگزار شود بعد از حدود سه ساعت برگزاری جلسه، چهار نفر از اعضا به دلیل اختلاف‌نظر و به نشانه اعتراض با ترک جلسه، عملاً جلسه شورا را از حد نصاب انداختند تا روند سریال انتخاب چهل و چهارمین شهردار کاشمر همچنان ادامه یابد.

اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر در کمتر از سه ماه که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ از ابتدا به دنبال تغییر شهردار بودند و تاکنون نیز از مجموع 15 جلسه‌ای که برگزار کردند هفت جلسه آن به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برای تعیین تکلیف شهردار برگزار شده است.

چهار جلسه ابتدایی فعالیت اعضای شورای شهر کاشمر به منظور بررسی کارنامه و برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی تصدی شهرداری سپری شده و سه جلسه غیرعلنی اخیر که در مدت یک هفته گذشته نیز برگزار شده به دلایلی بی‌نتیجه مانده است.

در نخستین جلسه رای‌گیری از بین پنج گزینه مطرح، یک گزینه چهار رای، گزینه دیگر سه رای و دو گزینه هم هر کدام یک رای کسب کردند و اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند در جلسه بعدی تنها برای دو فردی که بیشترین آرا را کسب کردند، رأی‌گیری انجام شود.

در دومین جلسه رای‌گیری نیز که در شب تاسوعای حسینی برگزار شد؛ اعضای شورای شهر بعد از حدود سه ساعت بحث و تبادل‌نظر به نتیجه نرسیدند و تنها در این میان چهار عضو که موافق فعالیت شهردار فعلی بودند به نشانه اعتراض از جلسه خارج شدند و جلسه از رسمیت افتاد.

شب گذشته و در سومین جلسه رأی‌گیری مجدداً بعد از حدود سه ساعت، اختلاف نظرهای جلسه قبلی تکرار شد و چهار عضو تصمیم به ترک جلسه گرفتند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول