اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان خبر داد

طرح 2 فوریتی شورای شهر زنجان برای تعیین تکلیف شهردار

عضو شورای شهر زنجان از تصویب طرح 2 فوریتی شورای شهر زنجان برای تعیین تکلیف شهردار خبر داد.

طرح 2 فوریتی شورای شهر زنجان برای تعیین تکلیف شهردار

ناصر صیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدام شورای شهر زنجان بلافاصله بعد از رسمی شدن مسئولیت‌ها اظهار داشت: این شورا در نخستین اقدام 6 نفر را برای تصدی پست شهرداری زنجان انتخاب کردند.

وی فریدون هاشم‌نژاد، حمید توکلی، علی‌رضا فیروزفر، همتیان، حبیب یگانه و محسن امین را 6 نفری اعلام کرد که توسط اعضای شورا برای تصدی سمت شهرداری زنجان انتخاب شده بودند و اضافه کرد: در نهایت چهار نفر از این تعداد استعفا دادند و یگانه و امین اقدام به ارائه برنامه‌های خود برای اخذ رای از شورای شهر کردند.

عضو شورای شهر زنجان با تشریح روند طی شده برای انتخاب محسن امین به عنوان شهردار منتخب زنجان افزود: وی در دومین جلسه شورای چهارم شهر زنجان با 10 رای از مجموع 13 رای به این سمت انتخاب شده است.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه از تاریخ انتخاب شهردار زنجان 68 روز می‌گذرد، اضافه کرد:‌ وظیفه پیگیری اخذ حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان بر عهده هیئت رئیسه شوراست.

این عضو شورای چهارم شهر زنجان با اشاره به تشکیل جلسه غیرعلنی شورا بنا به درخواست هیئت رئیسه بعد از این همه مدت تصریح کرد: شورای شهر زنجان اقدام به تصویب یک طرح دو فوریتی کرد که در این طرح اعضای شورا با هشت رای وزیر کشور را موظف کردند که تا آخر آبان ماه حکم شهردار زنجان را صادر نماید و در غیر این صورت شورای اسلامی شهر زنجان اقدام مقتضی را در اسرع وقت به عمل می‌آورد.

صیدی با اشاره به صدور حکم شهرداری شهرهایی که مدت‌ها بعد از زنجان اقدام به معرفی شهردار کرده‌اند، افزود:‌ عدم صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان بیانگر وجود مشکل در این روند است.

وی به دیدار اعضای شورای شهر زنجان با استاندار برای پیگیری صدور حکم برای شهردار منتخب شورا اشاره و تصریح کرد: انصاری قول پیگیری امور را داده است.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه کاسه صبر اعضای شورای شهر زنجان لبریز شده که اقدام به تعیین تکلیف برای وزیر کشور کرده‌اند تاکید کرد: به نظر می‌رسد که ورود استاندار برای اخذ نتیجه نهایی صدور حکم شهردار ضروری‌تر از قبل احساس می‌شود، که این کار ناتمام اعضای شورا با تدبیر ختم به خیر شود.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول