اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی آمل خبر داد

پذیرش بیش از هزار مقاله در همایش ملی گیاهان دارویی ایران

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: هزار و 903 مقاله در سومین همایش ملی گیاهان دارویی ایران پذیرش شده است.

پذیرش بیش از هزار مقاله در همایش ملی گیاهان دارویی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد وحدت صبح امروز در سومین همایش ملی گیاهان دارویی ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، افزود: هزار و 903 مقاله برای این همایش پذیرفته شده است که 60 مقاله به صورت سخنرانی ارائه و مابقی به صورت پوستر در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وحدت با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی درباره همایش گیاهان دارویی در این دانشگاه صورت گرفته است، افزود: از زمان اخذ مجوز برگزاری این همایش که از معاونت پژوهشی سازمان برای برگزاری آن درخواست شد و پس از آن جلسات متعددی با کمیته‌های مختلف برای این همایش آغاز به‌کار کرد.

وی تصریح کرد: از اقدامات اولیه برای برگزاری این همایش تهیه وب سایت، پوستر و پرتال همایش بود و بخش الکترونیک همایش پوسترها و فراخوان مقاله‌ها را به تقریبا اکثر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور ارسال کرد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه به‌دنبال برگزاری دوره‌های بازآموزی پزشکان بوده است، تصریح کرد: مایه خرسندی بود که با وجود عدم راه‌اندازی واحد پزشکی این دانشگاه مجوز دوره بازآموزی این رشته به واحد آیت‌الله آملی ارائه شد.

وحدت یادآور شد: 12 امتیاز در سه روز به پزشکانی که در این دوره شرکت کنند تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی به‌دنبال تاسیس دانشکده داروسازی است، بیان داشت: این امر در زمینه توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی در منطقه موثر است.

انتهای‌پیام/86011/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول