اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد واحد رشت خبر داد

ارسال 30 مقاله به دبیرخانه همایش سبک زندگی امام حسن(ع) در رشت

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: تاکنون تعداد 30 مقاله به دبیرخانه همایش سبک زندگی امام حسن مجتبی(ع) رسیده است که از این تعداد پنج مقاله به عنوان مقاله‌های برتر انتخاب می‌شوند.

ارسال 30 مقاله به دبیرخانه همایش سبک زندگی امام حسن(ع) در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مظاهر زمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری همایش سبک زندگی امام حسن مجتبی(ع) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سراسر کشور با اجرای مراسم سوگواری دهه محرم و سیاهپوش کردن واحدهای دانشگاهی به سوگ امام حسین (ع) نشسته‌اند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز همگام و همراه با دیگر واحدهای دانشگاهی کشور اقدام به سیاهپوش کردن اماکن دانشگاه و اجرای مراسم سوگواری در دهه محرم و اجرای مداحی و سخنرانی و زیارت عاشورا در نمازخانه این واحد دانشگاهی کرده است. 

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی دسته‌های عزاداری امام حسین از امروز تصریح کرد: هیئت عزاداری و سینه‌زنی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت امروز هشتم محرم راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد رشت، به برگزاری همایش سبک زندگی امامان معصوم (ع) در سطح کشور اشاره کرد و گفت: سبک زندگی ائمه معصوم (ع) بهترین الگو در زندگی است و باید نسل‌های آینده را با این نوع زندگی و ساده زیستی آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه همایش سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) چهارمین همایش در سطح کشور است، تصریح کرد: این همایش با همکاری دبیرخانه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی و دفاتر فرهنگی واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه‌های آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در تاریخ 28 آبان جاری برگزار می‌شود.

به گفته زمانی، تاکنون تعداد 30 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که از این تعداد پنج مقاله به عنوان مقاله‌های برتر انتخاب می‌شوند. 

وی تواشیح، سخنرانی، ارائه مقاله، پخش کلیپ و اهدای جوایز به عنوان مجموعه برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد برگزاری همایش می‌شود.

به گزارش فارس، همایش سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) در تاریخ 28 آبان جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول