اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار البرز و وزیر آموزش و پرورش انجام شد

افتتاح یک مدرسه دیگر توسط بنیاد فرهنگی دکتر مصلی‌نژاد

دبیرستان نمونه دولتی محمد رسو‌ل الله (ص) کرج در قالب پروژه فرهنگی دکتر مصلی‌نژاد عصر امروز با حضور استاندار البرز و وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

افتتاح یک مدرسه دیگر توسط بنیاد فرهنگی دکتر مصلی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این طرح فرهنگی تاکنون در نقاط مختلف کشور اجرایی و بر اساس آخرین آمارهای 32 مدرسه در قالب طرح فرهنگی دکتر مصلی‌نژاد در سراسر کشور احداث شده است.

در مراسم افتتاح و بهره‌برداری مدرسه نمونه دولتی محمد رسول‌الله (ص) سید طاهر طاهری استاندار البرز و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران آموزشی و اداری استان البرز و شهرستان کرج حضور داشتند.

* 50 درصد مدارس استان البرز 2 شیفته اداره می‌شوند

عالی‌ترین مقام اجرایی استان البرز در بخشی از این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که آموزش و پرورش استان البرز در حوزه‌های مختلف به ویژه تکمیل نیاز دانش‌آموزان به فضاهای آموزشی طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی انجام داده که تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت استان و تعداد دانش‌آموزان نیاز است که این برنامه‌ها با جدیت و قدرت بیشتر ادامه پیدا کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان البرز متذکر شد: در حال حاضر حدود 50 درصد مدارس استان البرز به صورت 2 شیفته اداره می‌شوند که باید با تلاش بیشتر و احداث کلاس‌های درس جدید به ویژه در مناطق محروم البرز، هر چه سریعتر این مشکل برطرف شده و به جایی برسیم که همه مدارس ما یک نوبته اداره شوند.

طاهری خاطرنشان کرد: تحقق این مهم نیازمند همکاری و مشارکت همه جانبه به ویژه مردم خیر است تا با اجرای طرح‌های مربوط به خیرین مدرسه‌ساز و حمایت از آنها شاهد برآورده شدن نیاز دانش‌آموزان البرزی باشیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه استان البرز دارای مردم خیر و نوع‌دوست بسیاری است که در کارها و امور خیریه و همگانی مشارکت ویژه دارند و امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح اداره کل آموزش و پرورش، خیرین مدرسه‌ساز در البرز بیش از گذشته در این راه خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

* هدیه استاندار البرز به مدرسه نمونه دولتی محمد رسول‌الله (ص)

استاندار البرز اجرای پروژه فرهنگی دکتر مصلی‌نژاد در این استان را گامی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استانداری نیز در این طرح مشارکت خواهد کرد و در نخستین گام تجهیز کتابخانه این مدرسه نمونه دولتی را استانداری البرز بر عهده می‌گیرد و این هدیه‌ای هر چند کوچک در راستای ارتقای فرهنگی و آموزشی استان است.

لازم به توضیح است، دبیرستان نمونه دولتی حضرت محمد رسول‌الله توسط بنیاد فرهنگی دکتر مصلی‌نژاد در منطقه 4 آموزش و پرورش شهرستان کرج طی 11 ماه احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه دارای 16 کلاس بوده و برای احداث آن اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/2302/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول