اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش مهاباد خبر داد

بهره‌برداری از 7 باب کلاس درس به همت خیرین مدرسه‌ساز مهاباد

مدیر آموزش و پرورش مهاباد از بهره‌برداری یک مدرسه چهار کلاسه در این شهرستان خبر داد و افزود: سه باب کلاس درس نیز به همت خیرین مدرسه‌ساز به تعداد کلاس‌های آموزشی دبستان استاد هژار مهاباد افزوده شد.

بهره‌برداری از 7 باب کلاس درس به همت خیرین مدرسه‌ساز مهاباد

ابراهیم امینی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خیرین نیکوکار مدرسه‌ساز مهاباد همواره نقش مهمی در احداث مدارس در این شهرستان داشته‌اند.

وی با اشاره به افتتاح دبستان چهار کلاسه در روستای دوستعلی مهاباد، تصریح کرد: این دبستان به همت سه خیر مهابادی احداث شده است که امروز شاهد بهره‌برداری از این طرح در شهرستان مهاباد هستیم.

امینی‌راد ادامه داد: زمین این مدرسه توسط کریم مام احمدی خیر نیکوکار مهابادی، اهدا شده بود که عثمان محمدی و حمزه دریژی نیز با تقبل هزینه‌های احداث این مدرسه، در ساخت و تجهیز آن همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

وی کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این طرح را افزون بر 750 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مدرسه در قالب چهار باب کلاس درس و در 180 متر مربع زیربنای آموزشی به بهره‌برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد همچنین به افتتاح سه باب کلاس درس و یک سالن آموزشی در دبستان استاد هژار مهاباد اشاره کرد و افزود: این مدرسه در سال 90 توسط خیرین مدرسه‌ساز مهاباد احداث شده بود که از بهار امسال نیز شاهد انجام عملیات مختلفی به منظور تکمیل و تجهیز این دبستان بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این سه باب کلاس درس، تعداد کلاس‌های درس این مدرسه به 9 باب افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به صرف بیش از 350 میلیون ریال اعتبار برای سفت‌کاری و انجام مراحل تکمیلی طبقه دوم این مدرسه، تصریح کرد: در مجموع بیش از 510 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این سه کلاس درس هزینه شده است.

امینی‌راد بر لزوم مشارکت خیرین نیکوکار در ساخت و تجهیز مدارس تأکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی نیازهای موجود در زمینه ساخت و تجهیز مدارس در استان، مشارکت خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند در تسهیل این امور بسیار موثر واقع شود.

گفتنی است در سال‌جاری نزدیک به 10 فضای آموزشی توسط خیرین در این شهرستان احداث شده‌اند و یا در دست اجرا هستند.

انتهای پیام/61006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول