اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

کلنگ‌زنی مدرسه جدید در شهرک فردوس آبیک

فرماندار شهرستان آبیک از کلنگ‌زنی و احداث مدرسه جدید در شهرک فردوس آبیک در آذر ماه سال جاری خبر داد.

کلنگ‌زنی مدرسه جدید در شهرک فردوس آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: با آماده شدن زمین لازم برای احداث مدرسه در شهرک فردوس شهر آبیک، کلنگ احداث مدرسه جدید در این شهرک به زودی به زمین زده می‌شود.

وی افزود: مدرسه فعلی شهرک فردوس جزو مدارس تخریبی و فرسوده است؛ بنابر این احداث مدرسه جدید در این شهرک بسیار ضروری است.

این مسئول با اشاره به تعهد اخلاقی مسئولان نسبت به مردم شهرک فردوس مبنی بر احداث مدرسه جدید در این شهرک افزود: در آذر ماه جاری، کلنگ احداث مدرسه جدید در شهرک فردوس به زمین زده شده و دور محوطه زمین آن حصارکشی می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک از تعیین میزان پرداخت عوارض پنج درصدی شهرداری‌های آبیک و خاکعلی به حساب آموزش و پرورش تصریح کرد: هدف از تعیین این میزان عوارض پرداختی به آموزش و پرورش این نیست که شهرداران آبیک و خاکعلی هرچه بدهی دارند به زودی به آموزش و پرورش پرداخت کنند بلکه منظور این است که میزان پرداختی‌ها و مطالبات آموزش و پرورش تعیین شود. گرچه باید اختلاف قانون کنار گذاشته شود و میزان بدهی مشخص شود.

تشکیل جلسه ویژه بررسی مشکلات مدارس شهر خاکعلی

داداشی از تشکیل جلسه ویژه برای بررسی مشکلات مدارس شهر خاکعلی تا 10 روز آینده خبر داد و اضافه کرد: در این 10 ماهی که در خدمت مردم شهرستان آبیک هستم از وجود مشکلات در شهر خاکعلی رنج و عذاب می‌برم چراکه مشکلات عدیده‌ای در این شهر وجود دارد.

وی افزود: با تشکیل جلسه ویژه با حضور بخشدار بخش بشاریات، شهردار خاکعلی، معاونان و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان آبیک و خیرین، مشکلات مدارس شهر خاکعلی شناسایی، احصا و اولویت‌بندی شده و گام‌های موثر در راستای رفع مشکلات برداشته می‌شود.

این مسئول با تاکید بر ورود خیرین به موضوع نرم‌افزاری به ویژه هوشمندسازی مدارس، تصریح کرد: خیرین همان گونه در بخش سخت‌افزاری مداری وارد عمل می‌شوند، مطلوب است در بخش نرم‌افزاری مدارس نیز وارد میدان شوند و با مدیریت خاص، آموزش و پرورش را در هوشمندسازی مدارس که جزو نرم‌افزاری مدارس است، یاری رسانند.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با توجه به اینکه خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آبیک، جزو خیرین نمونه در استان قزوین هستند، مسئولان آموزش و پرورش باید با تشویق خیرین به سمت توسعه بخش نرم‌افزاری مدارس با همکاری بخشداران و شهرداران، نقش خیرین را در این بخش پررنگ‌تر کنند.

داداشی با اشاره به هفته کتاب تاکید کرد: مطلوب است سالانه در هر یک از مدارس شهرستان آبیک، سه نوبت مسابقه کتابخوانی برگزار شود و جوایز دانش‌آموزان از سوی دستگاه‌های اجرایی تهیه و به دانش‌آموزان اهدا شود.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول