اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احد پازاج در جمع تیراندازها:

پشتکار تیراندازهای اردبیل ما را به کسب مدال آسیایی امیدوار کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پشتکار تیراندازان استان اردبیل ما را به کسب مدال‌های بیشتر در بازی‌های آسیایی امیدوار کرده است.

پشتکار تیراندازهای اردبیل ما را به کسب مدال آسیایی امیدوار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در دیدار با مصطفی منتظرعلیه دارنده مقام سوم تیراندازی آسیا اظهار داشت: برای رسیدن به مدال‌های تیراندازی باید تلاش مضاعف کنیم.

وی تصریح کرد: حفظ مدال و جایگاه در رشته تیراندازی کار بسیار دشوار و سختی است ولی با توجه به پشتکاری که ورزشکاران تیرانداز استان دارند کسب مدال در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست.

پازاج خاطر نشان کرد: ورزش تیراندازی رشته‌ای دیر بازده و سختی است ولی زمانی که ورزشکاران به مدال و قهرمانی دست می‌یابند، می‌توانند با تمرکز و تمرینات منظم جایگاه و مدال خود را حفظ کنند.

این مسئول اضافه کرد: ورود به عرصه قهرمانی مستلزم تلاش و کوشش بسیار بوده اما حفظ جایگاه و دستاوردهای دوران قهرمانی کاری دشوارتر است و باید در این زمینه از تجربیات پیشکسوتان بهره برد.

وی بیان کرد: برای حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از هیئت تیراندازی و قهرمانان آن آمادگی کامل داشته و در این خصوص انتظار داریم قهرمانان نیز با انگیزه و تلاش‌های مضاعف خود ما را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: رسیدن به مدال و سکو در تیراندازی برنامه‌ریزی منسجم و علمی می‌طلبد که کارشناسان، اداره کل ورزش و جوانان، مدیریت و مربیان هیئت تیراندازی در این برنامه‌ریزی و اجرایی شدن آن نقش اساسی دارند.

در این جلسه سعید محمدی دوست رئیس هیئت تیراندازی استان در مورد برنامه‌ها و نحوه شناسایی قهرمانان مستعد شهرستان‌ها و نیز تمرینات مداوم و منظم ملی‌پوشان گزارشی ارائه کرده و مشکلات و موانع پیش رو را مطرح کرد.

مصطفی منتظرعلیه در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در تهران و با حضور 16 تیم و 450 تیرانداز و قهرمانان صاحب نام المپیک و جهان برگزار شد، در بخش جوانان در رده‌بندی تیمی و در دو رشته صاحب مدال برنز شد.

همچنین در رده‌بندی انفرادی این رقابت‌ها منتظرعلیه در رشته 50 متر آزاد تپانچه مقام پنجم و در رشته تپانچه بادی در رتبه نهم آسیا قرار گرفت.

انتهای پیام/62003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول