اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا

بانوی تیرانداز چهارمحال و بختیاری برنز گرفت

آرزو امانی ورزشکار چهارمحال و بختیاری در ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا تیم ملی کشور‌مان را در بخش تیمی صاحب مدال برنز کرد.

بانوی تیرانداز چهارمحال و بختیاری برنز گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری، در ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا آرزو امانی ورزشکار شایسته استان با کسب 397.7 امتیاز تیم ملی کشورمان را در بخش تیمی صاحب مدال برنز کرد.

تیم تیراندازی دختران ایران در رشته تفنگ 10 متر با ترکیب آرزو امانی، نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا با حضور 344 ورزشکار از 16 کشور از تاریخ 27 مهرماه لغایت سوم آبان‌ماه جاری به میزبانی کشورمان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و 63 تیرانداز در دو بخش زنان و مردان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

آرزو امانی و امین حیدری در رشته تفنگ و مریم سلطانی و سپهر صفاری در رشته تپانچه ورزشکاران چهارمحالی بودند که در این رقابت‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام/68001/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول