اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی:

«خدمتی» 6 عنوان مسابقات تیراندازی آسیایی را کسب کرد

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی از کسب نایب قهرمانی بانوی تیرانداز استان در ششمین دوره از مسابقات تیراندازی آسیایی خبر داد و گفت: نجمه خدمتی موفق شد در این مسابقات 6 عنوان را در سه رشته تیراندازی از آن خود کند.

«خدمتی» 6 عنوان مسابقات تیراندازی آسیایی را کسب کرد

سید کاظم اولیائی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نجمه خدمتی تیرانداز خراسان جنوبی و عضو تیم ملی موفق شد در ششمین دوره از مسابقات تیراندازی آسیایی شش مقام را کسب کند.

وی افزود: در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیایی، تیراندازانی از  16 کشور آسیایی در دو گروه بانوان و آقایان برای کسب مقام قهرمانی و گرفتن مجوز  برای حضور در المپیک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی  ادامه داد: در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیایی، ابتدا تیم سه نفره کشورمان در مرحله مقدماتی با شایستگی لازم موفق شدند به مسابقات فینال راه پیدا کنند.

کسب مقام نایب قهرمانی نجمه خدمتی در رشته تفنگ بادی 10 متر نوجوانان

اولیائی تصریح کرد: در مسابقات فینال تیراندازی آسیا با تفنگ بادی 10 متر نوجوانان، نجمه خدمتی، آرزو امانی و  فاطمه کرم‌زاده نمایندگان کشورمان حضور داشتند که موفق شدند در  جایگاه سوم  این مسابقات قرار گیرند.

وی گفت: در آخرین روز رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا و در رشته تفنگ 10 متر نوجوانان دختران ایران به دو مدال نقره و  برنز دیگر نیز دست یافتند.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بانوی تیرانداز خراسان جنوبی در رشته تفنگ خفیف مقام دوم تیمی را کسب کرد و همچنین خدمتی موفق شد در بخش انفرادی این رشته رتبه پنجم را از آن خود کند.

اولیائی یادآور شد: نجمه خدمتی در رشته سه وضعیت تیراندازی مسابقات قهرمانی آسیایی موفق شد عنوان سوم تیمی را به دست آورد و در بخش انفرادی این رشته از مسابقات نیز در رتبه پنجم  بایستد.

وی متذکر شد: تیرانداز خراسان جنوبی در رشته تفنگ بادی 10 متر نوجوانان موفق شد با شایستگی لازم  و با اختلاف امتیاز اندک نسبت به حریف چینی خود مدال نقره این رشته را به نام خود ثبت کند و  پس از تیرانداز چینی در رده دوم این رشته قرار گیرد و تیرانداز هندی نیز رتبه سوم را کسب کند.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول