اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئولان استانی صورت گرفت

استقبال از تیراندازان قزوینی

دو تیرانداز شایسته قزوینی که عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر گردن آویخته بودند، در بدو ورود خود به قزوین مورد استقبال مسئولان ورزش استان قرار گرفتند.

استقبال از تیراندازان قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابراهیم برخورداری و دینا فرزادخواه که در جریان ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شدند با کسب عنوان سومی مدال ارزشمند برنز را نصیب خود و تیم ملی تیراندازی زنان و مردان کشورمان کنند پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مردم و مسئولان مورد استقبال قرار گرفتند.

در این مراسم محسن حق‌شناس مدیرکل اداره ورزش و جوانان به همراه مسئولان این اداره کل و همچنین رئیس، دبیر و جمعی از مسئولان هیئت تیراندازی استان هم حضور داشتند.

حق‌شناس در این مراسم با اشاره به اینکه ورزش استان قزوین به وجود چنین ورزشکارانی افتخار می‌کند، اظهار کرد: بدون شک کسب دو مدال ارزشمند توسط دو تیرانداز شایسته قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا نشان از آن دارد که این ورزش در سال‌های اخیر رو به سمت پیشرفت در حرکت بوده است.

وی با اشاره به مدال ارزشمند برنز ابراهیم برخورداری گفت: این ورزشکار شایسته افتخارات زیادی را در تیراندازی برای خود به ثبت رسانده است که راهیابی و حضور در المپیک لندن به عنوان نخستین تیرانداز مرد ایران از بزرگ‌ترین آنها است.

حق‌شناس همچنین با اشاره به کسب عنوان سومی دینا فرزادخواه دیگر تیرانداز شایسته استان در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا افزود: بدون شک حضور بانوان قزوینی در عرصه رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب مدال در این مسابقات نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری بسیار خوبی هم در این بخش توسط هیئت تیراندازی استان صورت گرفته است که این جای تشکر دارد و موجب افتخار است .

ابراهیم برخورداری تیرانداز نام آشنا و مطرح قزوینی تیم ملی در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته 10 متر بادی پس از تیراندازانی از قزاقستان و چین به مقام سومی دست پیدا کرد و دینا فرزادخواه دیگر تیرانداز قزوینی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا نیز در بخش 50 متر درازکش پس از تیراندازانی از چین با کسب مقام سوم به نشان برنز رسید.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول