اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های ریکرو و کامپوند

برترین‌های تیراندازی با کمان قم معرفی شدند

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از برگزاری پیکارهای قهرمانی این رشته و معرفی نفرات برتر در دو رشته خبر داد.

برترین‌های تیراندازی با کمان قم معرفی شدند

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی قم با حضور چهره‌های آماده، مطرح و توانمند این رشته برگزار شد و در مجموع شاهد تقابل جالب توجه و جذابی بین شرکت‌کنندگان بودیم.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها علاوه بر اینکه جنبه قهرمانی استان را داشت با توجه به اینکه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور را پیش رو داشتیم حکم انتخابی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور را نیز داشت و بر همین اساس در اوج حساسیت برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم افزود: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی مردان قم در دو رشته کامپوند و ریکرو به انجام رسید و طی آن شرکت‌کنندگان در تلاش برای به دست آوردن عناوین برتر در مجموعه ورزشی 15 خرداد قم با یکدیگر پیکار کردند.

وی یاد آور شد: رقابت کمانداران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیراندازی با کمان استان قم در مسافت‌های 50 و 70 متر برگزار شد و در نهایت برترین‌ها معرفی شدند تا تیمی قوی و آماده را به رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمان کشور اعزام کنیم.

ملامحمدی در ادامه به معرفی برترین‌های هر دو رشته کامپوند و ریکرو مسابقات قهرمانی و انتخابی تیراندازی با کمان استان قم اشاره کرد و بیان داشت: در رشته ریکرو این دوره از رقابت‌ها و در پایان جدال کمانداران مدعی، این اسماعیل علی‌نژاد بود که عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر دو رشته شرایط خوبی برای اعزام به رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور دارند، در ادامه ابراز کرد: بعد از اسماعیل علی‌نژاد قهرمان رشته ریکرو این دوره از پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی و انتخابی استان قم، سیدحسن موسوی‌زاده در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم این رقابت‌ها به ابراهیم عزیزی رسید.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم بیان داشت: در رشته کامپوند این دوره از مسابقات نیز محمدحسین صادقی در جایگاه نخست ایستاد و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، ضمن اینکه مجید اصفهانی که سابقه حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان را نیز در کارنامه موفقیت‌های خود دارد، در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و علی مغفوری به مقام سوم بسنده کرد.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول