اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان:

بسیج برای به کرسی نشاندن اندیشه‌های ناب دینی تلاش می‌کند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان گفت: بسیج برای به کرسی نشاندن اندیشه‌های ناب دینی همه تلاش خود را به کار گرفته است.

بسیج برای به کرسی نشاندن اندیشه‌های ناب دینی تلاش می‌کند

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج همواره در مقابله با جنگ نرم و حفظ آرمان‌های انقلاب کوشا بوده است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم حوزه‌های فراوانی دارد، افزود: امروز میدان نبرد با گذشته تفاوت دارد و مقابله با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران از نوع مقابله با ابزار‌های سخت نیست.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان به فعالیت بسیج در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته حوزه سایبری و فضای مجازی فقط در اختیار مخالفان بود ولی امروز با ورود بسیج در این حوزه مقابله به مثل آغاز و فضای مجازی دو طرفه شده است.

این مسئول رسانه‌ها را رکن چهارم دموکراسی دانست و گفت: بسیج در عرصه رسانه‌‌ها  فعالیت‌های چشمگیری داشته و تلاش می‌کند خبرگزاری بسیج جهان اسلام را تاسیس کند.

موسوی به راه‌اندازی خبرگزاری بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به تازگی این خبرگزاری فعالیت خود را با اهداف داخلی و برخی اهداف خارجی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خبرگزاری بسیج با تلاش اعضای خود توانسته به خوبی در این عرصه بدرخشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیج تلاش می‌کند تا در حوزه رسانه‌ها قد علم کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان به تلاش بسیجیان برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: بسیج برای به کرسی نشاندن اندیشه‌های ناب دینی همه تلاش خود را به کار گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: بسیج باید با حضور فعال خود در عرصه رسانه‌، مطبوعات، فضای مجازی، سایبری و حتی سینما و تلویزیون مخاطبان را به سمت خود جذب کند و افکار عمومی دنیا را با خود همراه کند.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول