اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابل خبر داد

کمک 50 میلیارد تومانی خیران بابلی در ساخت مدارس

مدیر آموزش و پرورش بابل از مشارکت 50 میلیارد تومانی مردمی به آموزش و پرورش بابل خبر داد و گفت: این کمک‌ها در ساخت مدارس و امکانات کمک آموزشی هزینه شد.

کمک 50 میلیارد تومانی خیران بابلی در ساخت مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عیسی لطیفی ظهر امروز در گردهمایی ماهانه هیئت مدیره کانون مرکزی بازنشستگان آموزش و پرورش مازندران در درمانگاه فرهنگیان بابل  اظهار داشت: ما شاگردان مکتب مقدس ائمه اطهار بوده و تا دم مرگ شاگردان این مکتب باقی می‌مانیم.

وی افزود: تمام ملت‌ها،ادیان و جوامع بشری به این اصل معتقدند که باید مقام شامخ بزرگان خود را پاس بدارند و آنچه را که از این معلمان و بزرگان آموختند در زندگی خود الگو قرارداده و قدر بدانند.

لطیفی اذعان داشت: آموزش و پرورش بابل با داشتن 72 هزار دانش‌آموز، 6 هزار همکار فرهنگی و بیش از 4 هزار بازنشسته از جمله شهرستان‌های بزرگ استان از لحاظ کمی و کیفی درباره آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه بابل در طراز علمی جزو چهار شهرستان برتر کشور است، گفت: طراز علمی بابل سبب شده تا مازندران موفق به کسب رتبه دوم کشور شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما این افتخار را از معلمانی داریم که به ما آموختند که چگونه بیاموزیم و چگونه متناسب با شرایط زمانی حرکت کنیم.

لطیفی متذکر شد: از دیگر افتخارات دانش‌آموزان بابلی در کنکور امسال این بود که نیمی از قبول شدگان رتبه زیر یک‌هزار مازندران از بابل بوده است.

وی از مشارکت 50 میلیارد تومانی مردمی به آموزش و پرورش بابل خبر داد و گفت: مشارکت مردم در ساخت مدارس و مسائل کمک آموزشی، ناشی از علم دوستی و دغدغه علمی شهروندان بابلی است که سبب شده یکی از موفق‌ترین آموزش و پرورش  کشور در این زمینه باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بابل با بیان اینکه باید از تجربه ذخایر علمی بازنشستگان فرهنگی استفاده بهینه شود، متذکر شد: بازنشستگان فرهنگی ما دارای تجربه غنی علمی و فرهنگی بوده که فرهنگیان فعلی ما ندارند باید از این ذخیره آموزشی استفاده بهینه شود.

لطیفی گفت: نباید از این یادگاران ماندگار غفلت ورزید و زمینه ناراحتی این قشر تاثیرگذار را فراهم کرد بلکه باید خروجی این جلسات ارتقا وضعیت بازنشستگان باشد.

انتهای پیام/86009/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول