اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر تاکید کرد

مشارکت خیران در ساخت مراکز عام‌المنفعه در مناطق روستایی اهر

فرماندار اهر گفت: خیران علاوه بر ساخت مسکن محرومان در ساخت مراکز عام‌المنفعه روستایی شهرستان اهر مشارکت کنند.

مشارکت خیران در ساخت مراکز عام‌المنفعه در مناطق روستایی اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در آیین افتتاح 20 واحد مسکونی محرومان که توسط خیران ساخته شده نقش خیران را در زلزله مرداد ماه سال گذشته بسیار پررنگ و تأثیرگذار عنوان کرد و اظهار کرد: حضور خیران و انسان‌های نیکوکار در همراهی با دولت در خدمت‌رسانی به مردم به عنوان یک اثر ماندگار و باقیات و صالحات در تاریخ منطقه ارسباران به یادگار مانده و مردم ولایتمدار منطقه همراهی خیران و انسان‌های نوع دوست را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به نقش مخرب زلزله سال گذشته به روستاهای آسیب دیده که با مشارکت مردم و مسئولان به سرمنزل مقصود رسید، افزود: امروز شاهد استقرار تمام روستائیان در خانه‌های جدیدالاحداث هستیم.

فرماندار اهر گفت: از خیران انتظار داریم در ساخت خانه‌های بهداشت روستایی برای ارتقای سلامت روستائیان، مراکز فرهنگی ورزشی از جمله کتابخانه، سالن ورزشی، مسجد، مدرسه و سایر مراکز عام المنفعه مشارکت کنند.

صدیقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه از زلزله به عنوان سکوی پرش یاد کردند، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون وابستگی به بیگانگان در کمترین زمان ممکن شاهد عمران و آبادانی در مناطق زلزله‌زده هستیم و این تحقق و نماد عینی رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص زلزله ارسباران است.

فرماندار اهر از تلاش‌های انجام شده خیران در خدمت رسانی به مردم منطقه قدردانی کرد و در پایان با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی، فرماندار و جمعی از خیران لوح سپاس به خانم خلعتبری به نمایندگی از اهالی منطقه ارسباران با نامبرده اهدا شد.

انتهای پیام/60002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول