اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر:

کتابخانه‌های کوثر به امکانات مدرن تجهیز شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر گفت: تجهیز کتابخانه‌ها مهمترین مشکل حال حاضر این مراکز فرهنگی است که باید نسبت به حل مشکلات در این حوزه اقدامی جدی انجام داد.

کتابخانه‌های کوثر به امکانات مدرن تجهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیلا موسوی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید فرماندار کوثر از کتابخانه عمومی استاد شهریار گیوی با تقدیر از حضور فرماندار این شهرستان در کتابخانه عمومی اظهار داشت: حضور مسئولان و افراد فرهیخته در کتابخانه‌های عمومی الگویی برای کودکان و نوجوانان ماست.

وی یادآور شد: حضور مسئولان سبب تشویق سایر اقشار برای استفاده از خدمات کتابخانه‌ها می‌شود که انتظار می‌رود این حضور همراه با حمایت جدی از توسعه فضای کتابخانه‌ای باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر افزود: کتابخانه‌های عمومی برای گسترش فعالیت‌های خود، نیازمند حمایت مسئولان و خیران هستند.

موسوی تجهیز کتابخانه‌ها را مهمترین مشکل حال حاضر این مراکز فرهنگی عنوان کرد و گفت: تجهیز کتابخانه‌ها، ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده در کتابخانه‌ها را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر نیز در این بازدید روز کتاب و کتابدار را به کتابداران کوثری تبریک گفت.

علیرضا حسینی با اشاره به اهمیت تلاش کتابداران در جهت ارتقای سطح فرهنگی جامعه، تصریح کرد: کتابداران همواره طلایه‌داران عرصه فرهنگ و دانش بوده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه دارند، ادامه داد: مطالعه، دانش و آگاهی را در پی دارد و آگاهی نیز فرهنگ دانش محور را نهادینه خواهد کرد.

فرماندار شهرستان کوثر در پایان سخنان خود ابراز داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه کتاب و کتابخوانی یک اندوخته ارزشمند فرهنگ و فرهیختگی است که همواره مورد توجه و اقبال عموم جامعه است.

انتهای پیام/62004/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول