اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر بوشهر خبر داد

تجهیز و شناسنامه‌دار شدن کتابخانه هلال‌احمر بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از تجهیز و شناسنامه‌دار شدن کتابخانه جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

تجهیز و شناسنامه‌دار شدن کتابخانه هلال‌احمر بوشهر

عبدالکریم شعبان‌‍زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده در بین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعیت هلال‌احمر در راستای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و مطالعه مفید و نیز ساماندهی کتابخانه‌ها با قابلیت استفاده عموم، کتابخانه جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی مورد تائید و شناسنامه‌دار شد.

وی بیان کرد: در این زمینه سیاست اصلی شناسایی، طبقه‌بندی کتاب‌ها براساس علوم کتابداری و تخصصی کتابخانه‌ها است، این کتابخانه حدوداً با چهار هزار جلد کتاب آماده ارائه خدمات به دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی است.

مدیرعامل هلال‌احمر بوشهر با اشاره به طرح دادرس گفت: طرح دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در بیش از 200 مدرسه استان اجرا می‌شود و در قالب این طرح دانش‌آموزان آموزش‌های لازم برای مقابله با خطرات حوادث طبیعی را فرامی‌گیرند.

شعبانزاده در ارتباط با برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی اظهار داشت: برگزاری مانور امدادی با همکاری اعضای کارگروه امداد و نجات، برپایی نمایشگاه تخصصی تجهیزات امداد و نجات، نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای اقشار مردم و دوره‌های آموزشی تربیت مدرس امدادی‌بخشی از برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله در بوشهر است.

انتهای پیام/66006/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول