اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

اختصاص 450 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز کتابخانه حوزه‌های علمیه

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برای تجهیز کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه 45 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و باید مسئولان امر از این ظرفیت استفاده کنند.

اختصاص 450 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز کتابخانه حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رسول موسوی نژادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در قم بیان کرد: سایت کتاب قم ظرفیت بسیار خوبی در زمینه معرفی کتاب دارد و ده‌ها هزار کتاب در حوزه دین در این سایت معرفی شده است.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم که زمینه فروش اینترنتی کتاب را از طریق این سایت فراهم کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص تجهیز کتابخانه مدارس بیان کرد: از ابتدای سال جاری 15 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های مدارس ارائه شده و در هفته کتاب نیز 30 هزار جلد کتاب به کتابخانه مدارس تخصیص داده خواهد شد.

وی بیان کرد: با همکاری مسئولان آموزش و پرورش مدارس اولویت بندی شده و این کتاب‌ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

موسوی نژادیان به راه اندازی کتابخانه‌های سیار در اتوبوس‌های شهری اشاره کرد و بیان کرد: با همکاری شهرداری 40 دستگاه اتوبوس به کتابخانه مجهز شده و ارشاد نسبت به تامین کتاب‌های کتابخانه‌ها اقدام می‌کند.

وی همچنین از اختصاص اعتبار در خصوص تجهیز کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خبر داد و اضافه کرد: برای تجهیز کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران 20 میلیون تومان و برای تجهیز کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه برادران 25 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و باید مسئولان امر از این ظرفیت استفاده کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از آمادگی اداره کل ارشاد استان قم در خصوص تجهیز کتابخانه تخصصی رسانه خبر داد.

انتهای پیام/2258/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول