اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان البرز اعلام کرد

آمادگی بهزیستی البرز برای جمع‌آوری نذورات مردمی در تاسوعا و عاشورا

مدیرکل اداره بهزیستی استان البرز گفت: در تاسوعا و عاشورای امسال اداره بهزیستی استان البرز آماده دریافت و جمع‌آ‌وری نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان است.

آمادگی بهزیستی البرز برای جمع‌آوری نذورات مردمی در تاسوعا و عاشورا

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم خیر و ولایی استان البرز همواره کمک‌های خوبی به نیازمندان داشته و در امور خیرخواهانه پیشگام بوده‌اند.

وی با اشاره به ایام محرم و صفر و برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: یکی از مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان و مستمندان است و خوشبختانه مردم استان البرز همواره به این توصیه بزرگان دینی توجه ویژه داشته و عمل کرده‌اند.

مدیرکل اداره بهزیستی استان البرز با اشاره به اجرای برنامه‌هایی برای جمع‌آوری نذورات مردمی توسط این اداره ادامه داد: از ابتدای ماه محرم بهزیستی اعلام کرد که آمادگی لازم برای جمع‌آوری و دریافت نذورات مردم را دارد تا این کمک‌ها را در میان نیازمندان و محرومان استان توزیع کند.

مکاریان ادامه داد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز اداره کل بهزیستی در سطح استان با همکاری ادارات شهرستانی اقدام به جمع‌آوری این نذورات کرده و ادارات ما در سراسر استان نذورات مردم خیر و انسان‌دوست البرز را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همچنین پایگاه‌هایی در سطح شهرستان کرج و شهرستان‌های استان طی امروز و فردا برای اجرای این طرح فعال می‌شوند.

مدیرکل اداره بهزیستی استان البرز افزود: همچنین طی روزهای اخیر از طریق روابط عمومی بهزیستی شماره حساب مشارکت‌های مردمی اطلاع‌رسانی شده و کمک‌های نقدی شهروندان نیز از این طریق جمع‌آوری خواهد شد.

گفتنی است، روابط عمومی اداره بهزیستی استان البرز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که نذورات و کمک‌های نقدی شهروندان استان البرز که در ایام محرم امسال جمع‌آوری می‌شود، توسط این اداره در میان معلولان، نیازمندان، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افراد در معرض آسیب توزیع خواهد شد.

در اطلاعیه فوق شماره حساب مشارکت‌های مردمی 2173456027000 در بانک ملی شعبه شریعتی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی شهروندان البرزی اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه مردم استان البرز برای اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 32523132، 02634459560، 453833820 و 44223730 با واحد مشارکت‌های مردمی ادارات بهزیستی در شهرستان‌های مختلف استان البرز تماس بگیرند.

انتهای پیام/2302/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول