اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی:

برگزاری 18 هزار ساعت آموزش برای کارکنان بهزیستی خراسان جنوبی

مسئول آموزش اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طی شش ماهه نخست امسال سرانه آموزشی کارکنان 61.65 درصد بوده است که در مجموع 18 هزار و 185 ساعت آموزش برگزار شده است.

برگزاری 18 هزار ساعت آموزش برای کارکنان بهزیستی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین اردونی ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان آموزش بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: از مهرماه گذشته بین سازمان بهزیستی کشور و بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی انعقاد تفاهم‌نامه شده است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای عدالت‌محوری و به منظور ارتقاء شاخص‌های رفاه اجتماعی و توانمند‌سازی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور و هدایت استعدادهای درخشان منعقد شده است.

معرفی افراد حائز شرایط به نمایندگی‌های بنیاد قلم‌چی

مسئول آموزش اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، استعدادهای درخشان در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و تحصیلی ارزیابی و شناسایی می‌شود.

اردونی با بیان این‌که با هماهنگی‌های صورت گرفته افراد حائز شرایط به نمایندگی‌های بنیاد قلم‌چی در استان معرفی شده‌اند، تصریح کرد: دانش‌آموزان معلول بدون اعمال شرط معدل و بضاعت مالی و در هر شرایط سنی می‌توانند از خدمات این تفاهم‌نامه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان خانواده‌های زیرپوشش حوزه اجتماعی بهزیستی نیز می‌توانند با اعمال دو نمره تخفیف از این خدمات استفاده کنند.

مسئول آموزش اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در ارتباط با اهداف واحد آموزش بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: ارتقاء دانش و آگاهی کارکنان و فراهم کردن شرایط ارتقاء رتبه و پایه‌های حقوقی کارکنان از اهداف عمده این بخش محسوب می‌شود.

سرانه آموزشی کارکنان بهزیستی 61.65 درصد است

اردونی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی توسط حوزه آموزش بهزیستی استان، خاطرنشان کرد: شرکت کارکنان در دوره‌های مصوب که توسط دفتر آموزش و پژوهش استانداری برگزار می‌شود و برگزاری دوره‌های تخصصی توسط واحد آموزش بهزیستی استان از جمله این دوره‌های آموزشی است.

وی با بیان این‌که در سال گذشته 151 ساعت دوره آموزشی برای کارکنان این اداره برگزار شده است، یادآور شد: طی شش ماهه نخست امسال سرانه آموزشی  کارکنان 61.65 درصد بوده است که در مجموع 18 هزار و 185 ساعت آموزش برگزار شده است.

مسئول آموزش اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری با برگزاری 9 دوره آموزشی حدود 300 نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/69017/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول