اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان خبر داد

حضور 600 دانش‌آموز زنجانی در همایش مشاوره آیه‌های تمدن

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان گفت: 600 دانش‌آموز زنجانی در همایش مشاوره دانش‌آموزان آیه‌های تمدن شرکت می‌کنند.

حضور 600 دانش‌آموز زنجانی در همایش مشاوره آیه‌های تمدن

الیاس تقی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این موسسه برای ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع مختلف برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی به برگزاری همایش مشاوره دانش‌آموزان آیه‌های تمدن موسسه علمی رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: این برنامه برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان خاطرنشان کرد: همایش مشاوره دانش‌‌آموزان مقطع دبیرستان فردا 30 آبان ماه جاری در ساعت 9 تا 11 صبح اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین همایش مشاوره دانش‌آموزان آیه‌های تمدن مقطع راهنمایی فردا از ساعت 15 تا 17 در محل دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود.

تقی‌لو با اشاره به اینکه مجموعاً 600 دانش‌آموز از شهرستان زنجان در همایش مشاوره آیه‌های تمدن شرکت می‌‌کنند، گفت: 300 نفر از دانش‌آموزان در مقطع راهنمایی و 300 نفر از دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این برنامه از مشاورین برجسته کشوری استفاده می‌شود، افزود: این مشاوره مربوط به مباحث کنکور، پیشرفت تحصیلی و تست‌زنی دانش‌‌آموزان است.

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان با بیان اینکه طرح آیه‌های تمدن امسال برای ششمین سال در استان زنجان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح ویژه دانش‌آموزان ممتاز با معدل بالای 19 است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در این طرح خدمات علمی و آموزشی به صورت رایگان برای دانش‌آموزان ممتاز بسیجی اجرا می‌شود، اظهار داشت: همچنین برنامه‌های مختلف کمک آموزشی، مشاوره، آزمون و کلاس‌های رفع اشکال در طول سال برای این دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

تقی‌لو با بیان اینکه برنامه‌‌هایی برای دانش‌آموزان بسیجی با معدل زیر 15 سال با عنوان طرح جهاد علمی اجرا می‌شود، افزود: برای این دانش‌آموزان نیز کلاس رفع اشکال و کمک آموزشی مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول