اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه‌های آینده صورت می‌گیرد

توزیع هدایای مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان محروم اسدآباد

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد گفت: هدایایی از سوی رهبر معظم انقلاب بین دانش‌آموزان روستایی در قالب طرح بنیاد علوی در ماه‌های آینده توزیع خواهد شد.

توزیع هدایای مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان محروم اسدآباد

جعفر دهبانی‌بصیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه طرح بنیاد علوی، طرحی است که هر ساله هدایایی از سوی مقام معظم رهبری در شهرستان‌های محروم کشور توزیع می‌شود، اظهار داشت: امسال این طرح در شهرستان اسدآباد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان روستایی را در این طرح ثبت نام کرده‌ایم، افزود: این دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان شامل یک دست مانتو و شلوار و یک جفت کفش به دختران و یک‌دست پیراهن و شلوار و یک جفت کفش به پسران است.

وی یادآور شد: ما برای توزیع این البسه بین دانش‌آموزان از بسیج شهرستان کمک خواهیم گرفت.

دهبانی‌بصیر با بیان اینکه برای اسکان نمایندگانی که از سوی رهبر انقلاب عازم این شهرستان می‌شوند، مهمان‌سرای دانشگاه پیام نور را هماهنگ  کرده‌ایم، اضافه کرد: همچنین برای این اجرای این طرح به صورت نمادین مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی بنیاد علوی را زیرشاخه بنیاد مستضعفان دانست و گفت: این بنیاد  کارهای عام‌المنفعه رهبر معظم انقلاب را در مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته کشور پیگیری و به انجام می‌رساند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: توجه به مستضعفان جامعه و محرومیت‌زدایی رسالت اصلی بنیاد علوی است که این بنیاد توجه ویژه‌‏ای نیز به حوزه تعلیم و تربیت دارد.

انتهای پیام/89008/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول