اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

خانواده موفق مؤید دانش‌آموز نخبه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه خانواده موفق مؤید دانش‌آموز نخبه است، گفت: پرورش دانش‌آموزان نخبه در خانواده‌های موفق پررنگ‌‌تر است.

خانواده موفق مؤید دانش‌آموز نخبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، جعفر حبیبی صبح امروز در همایش خانواده شهرستان تاکستان با تأکید بر ضرورت اهتمام نسل جوان برای درک واقعیات عاشورا اظهار داشت: مفهوم عاشورا و درک حقیقی آن در شناخت امر به معروف نهفته است و امروز شیعیان باید نسبت به احیای این فریضه و سنت الهی حداکثر توان و ظرفیت خویش را بهره گیرند.

وی با اشاره به راه‌های استحکام‌بخشی به خانواده افزود: صمیمیت، محبت و ارتباط معنوی اثرگذاری خانواده‌ها را بیشتر کرده و دوام سلامتی را دوچندان می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ارتباط با بستگان، همکاری متقابل و توجه به نیازهای روحی، عاطفی و جسمی یکدیگر سبب ایجاد فضای محبت‌آمیز می‌شود، بیان کرد: باید تلاش شود ضمن ایجاد بسترهای مناسب از خطر تهاجم فرهنگی کناره گرفت و برای سعادت خانواده نهایت توان را به‌کار گرفت.

حبیبی با تأکید بر احترام به والدین از سوی دانش‌آموزان تصریح کرد: گرامیداشت شخصیت اولیا، محبت و صمیمیت و خوش‌‌‌خلقی با یکدیگر و رعایت حقوق متقابل جزو راه‌های مهم برای سلامتی خانواده‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های خانواده موفق ابراز داشت: تبیین سبک زندگانی اهل‌بیت (ع) برای دانش‌آموزان ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ائمه‌اطهار (ع) الگوی زندگی و راهگشا برای خانواده‌های موفق ایرانی است، عنوان کرد: باید تلاش کرد تا ضمن نهادینه‌سازی فرهنگ دینی زمینه را برای ارتقای جامعه و خانواده به سوی تعالی فراهم کرد و از بروز بد اخلاقی‌ها بین نوجوانان محصل جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/77005/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول