اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کتاب قصه‌های مجید:

نویسنده باید دو بال خواندن و نوشتن داشته باشد

نویسنده کتاب قصه‌های مجید گفت: نویسنده باید قبل از هر چیز دو بال خواندن و نوشتن داشته باشد و از بال سوم و مهم دیگر خود یعنی نگاه کردن غافل نماند.

نویسنده باید دو بال خواندن و نوشتن داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ مرادی‌کرمانی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ کتابخوانان برتر کودک و نوجوان در کرمانشاه اظهار داشت: نویسنده باید قبل از هر چیز دو بال خواندن و نوشتن داشته باشد و از بال سوم و مهم دیگر خود یعنی نگاه کردن غافل نماند.

وی افزود: در تمام طول زندگی 68 ساله خود از زمان کودکی تا الان با کتاب انس گرفتم و کتاب به‌عنوان عضو همراه و همیشگی من در زندگی تلقی می‌شد.

مرادی تحمل کردن سختی‌ها را برای بچه‌ها با داستان زندگی عقاب مقایسه کرد و گفت: بچه عقاب‌ برای اینکه بتوانند در زندگی روی پای خود بایستد، زمان پرت‌شدن از آسمان توسط مادرش را به‌خوبی در ذهن ماندگار می‌کند تا بتواند بعدها در زندگی آن‌را سرمشق قرار دهد.

نویسنده کتاب قصه‌های مجید خاطرنشان کرد: قصه‌های امروز قصه جنگ هستند، مبارزه چشم در چشم و دست در دست بی‌رحم طبیعت و ما انسان‌ها از زمان کودکی باید بتوانیم با ذهن خود این عوامل طبیعت را در راستای ذهن خلاق خود به‌کار بگیریم.

چهره برجسته ادبیات کودک و نوجوان کشور، دستیابی به تمام لذت‌های موجود در دنیا را نتیجه جنگ انسان با طبیعت دانست و به‌دست نیاوردن چیزهای مهم را در نوشتن و خلق کردن داستان آن خواسته‌ها زیبا دانست.

وی ابراز داشت: در طول زندگی من قصه کتاب خواندم زبانزد عام و خاص بود و هر جا هوشنگ مرادی‌کرمانی بود، کتاب و کتاب‌هایی نیز در آن‌جا باید وجود می‌داشت.

انتهای پیام/2700/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول