اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کتاب «یک تکه نان»:

عادت به مطالعه باعث تقویت فکری و روحی می‌شود

نویسنده کتاب «یک تکه نان» با بیان اینکه عادت به مطالعه باعث تقویت فکری و روحی افراد می‌شود، گفت: مطالعه باعث ارتقای آگاهی و بینش افراد می‌شود.

عادت به مطالعه باعث تقویت فکری و روحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان همدان، بهناز ضرابی‌زاده عصر امروز در حاشیه نخستین روز از هشتمین نمایشگاه کتاب همدان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: باید از سنین پایه نسبت به آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ مطالعه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه عادت به مطالعه باعث تقویت فکری و روحی افراد می‌شود، تأکید کرد: مطالعه باعث ارتقای آگاهی و بینش فرد می‌شود پس باید مد نظر باشد.

نویسنده کتاب «یک تکه نان» با بیان اینکه هر نویسنده‌ای از نوشتن کتاب دارای هدف مشخصی دارد، ادامه داد: محتوای کتاب باید باعث ارتقای دیدگاه فرد شود.

وی با بیان اینکه داستان قصه برای کودک باید جذاب باشد، ادامه داد: درگیر کردن فرد با قصه از دیگر موضوعاتی است که باید در نگارش داستان مد نظر باشد.

ضرابی‌زاده در پایان سخنانش با بیان اینکه با کتاب‌های قصه می‌توان کودک را با فرهنگ مطالعه آشنا کرد خواستار توجه والدین به این امر مهم شد.

انتهای پیام/89002/ت10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول